Casablanca - attraversu

In a strada di Santiago à Valparaiso, parechji turisti si firmanu in u picculu cità di Casablanca , chì a attraversu meritanu d'attenzione. A cità più attraente hè quellu chì u paschinu hè vinu à tastà in parechji partiti di u mondu. A visita à parechji aduttati, ristorante è vigneti sò una parte integrante di alcuna scena di Casablanca.

Principali punti di Casablanca

Casablanca hè una cità tipica in l'internu chilien, in quale l'edificu di u periodu coloniale hè cumminatu cù l'architettura muderna.

  1. Santiago de la Vazquez . In u mediu di i quartieri residenzali a chjesa di i toralli di Santiago de la Vazquez - una chjesa è bella è bella, cun una atmosfera special, pacifying.
  2. Unu di l'attrazioni famosi più citadini hè a pianta-museu di a storia di u vinu è u vinduzzu Stazione el Quadro . Hè in un locu bellu è cuntene parechje proposition uniche è interessante dedicatu à a storia, a pruduzzioni di u vinu, quì ancu vi pudete vede u vigni di variità sfarenti.
  3. Un altru locu famosu in Casablanca hè a splutazioni di i cavalli di Puro Cavallu , duvere ti serà offru à cavallu cavalli o voi un rodeu improvised, passaghju per a campagna. Intantu, l'adulte cun un aperitivu rilassate in a terrazza, i zitelli pudarà ghjucà in una zona furnita da apposta.
  4. À a periferia di Casablanca , à u dirittu di a strada, hè u reservoir di u Penisulu Lago . Hè stata custruita circa centu anni fa per furnisce a Valparaiso cù l'acqua fresca. In vicinanza di u reservoir, chì hà avà u statu di una reserva naziunali, paisaghji belli è belli.

Vino in Casablanca

Casablanca hè situatu vicinu à l'equatore ca qualsiasi altra regione vitivinciana di u mondu. A prussimità di u Pacificu creanu a nebbia è i nuvuli di a nuvola, un ventu freti constantu baixa a temperatura di l'aria è aumenta u tempu di maturazione di u racini. U vinu hè cuncentrazione, cù una sourzza piacevule. I cantini nantu à a cità sò realizati à una maiò grandezza cum'è petite agricultori. Unu di i più famusi - Vinya Emiliana , situatu in u paese. Nantu à u territoriu sò stati pollastri, gensanti è flames, ci hè un giardinu. U campagnolu parli un ingrossu inglese. Per i gruppi picculi ogni mità l'ore, i tastings sò stati cun vignaghjoli, in quandu u summariu erudite offre una maravigliosa excursion à a storia è a filusufia di a cumpagnia.