Tè cù ginger - bona è mala

Ùn sò micca per nunda in Oriente, u zincu hè chjamatu una radicaria màggica - sta pianta hè più ca digna di stu tìtulu. E spizzii deliciousi di i medichi indiani è chinesi anu longu sappiutu di utilizà cum'è rimediu per una varietà di malatie. Li seguitanu, è i ghjudiziali occidentali accuminciaru a ricumandemu à i so omi. E i dietarii sò sempri più di parlà di e pruprietà benèficu di u tè da u ghjudiziu, hà nutatu chì, stu vinu ùn hè micca spartu per tutti. Per quessa, si deve esse usatu moderatu.

U tè utili cù ghjudiziu?

L'arvulu di ghienzu hè cunsideratu à esse una pianta utili cù assai qualità vali. È u listessu pò esse dumandata nantu à u tè cun sta spezia. U vantaghju principali di un bevande di ghienzu hè in u so forma liquidu - graziunendu i sustanzi priziosi cuntenuti in a materia prima sò assurriti megliu. Inoltre, hè assai faciule per preparà u tè cù ghjinè: fate qualcosa di foglie di tè è aghjunghje una pezza di raffra fresca, finamente chopped o ruttata, fretce l'acqua fogera in una bagnu, stà à 15-20 minuti. Pudete fà un monocromu - da un ginger, pudete aghjunghje un sapori predilettu di foglia di tè - verde, nìvuru, pudete aduprate com'è una basa di grass, foglie d'arghjentu, ciliegie, lamponi, fiori, hibiscus, cadenti o ghirlanda.

A cumpusizioni di tè cun ginger includi assai sustanzi attivi, in particulari i veli olii essenziali, vitamini B, vitamini A e C, minerali, aminòculi valine, triptopanu, etc. Grazie à elli, u té di ginger:

Ciò chì hè utile per tè verde cù ginger?

Hè megliu cù u tè verde piccu, i preziosità di qualità chì a razziu si rinfurzeghja è cumplementa in armunia. I beneficii di u tè verde cù ghenLinu hè dinò:

Chì ghjè u te utensili cù u jungbe è u limonu?

Un aghjuntu pricidu di u te ginger è frescu di limonu . Preparate puru, cum'è solitu, sceglie un pocu zitellu di limonu à a teapot o simpricimenti mette una fascia di limonu in a preparazione. Tali té cerca perfetta à l'internurazione è di a gripe, rinfurzeghja a difesa di u corpu di u corpu, furnisce cù una cantina di vitamina C, hè un excelente tonic naturali, chì furnisce a felicità per tuttu u ghjornu.

U danni di u tè ginger

In più di i beneficii è dannu da u tè cun ghjudicanti, pò ancu esse. Ùn pò esse drunkatu à e persone cun una temperatura alta, perchè pò ancu aumentà. Inoltre, a zuccaru hè contraindicata in casu di prublemi cù u fegatu è di i rizzi, è di a cholelithiasis. Ginger aghjusta a circulazioni di sangue, dunque ùn deve esse inclusu in menù à e donne durante a menstruazione è e persone chì soffrenu di a coagulazioni di sangue. Ùn dete micca u zuccherinu à i zitelli, particularmente iperattivi, ùn l'aghju micca a notte da a notte, per ùn fà micca l'insosma.