I signaghji di Babkin per fà soldi

À i nostri ghjorni sò ghjunti parechji signali chì vènenu in i tempi antichi. In elli a saviezza di una generazione ghjè oculistica, ma a parte di l'imaginazione hè sempre presente. Pudete truvà parechje persone diverse chì ricananu chì anu saputu i signori di l'avutru nantu à elli, perchè u soldi pò esse. In seguitu rigioni simplici, pudete migliurà a vostra situazione finanziaria è evite problemi. E persone chì travagliammu cù l'energia argumenu chì i soldi sò una guida potente, per quessa hè vale trattà cù rispettu.

I signaghji di Babkin per fà soldi

  1. Parechji fate l'errore, quandu, dopu à calculà per e acquistose, anu partitu i monedas, perchè cusì pudete offent soldi.
  2. Hè pruibitu di pusà à pusà nantu à a tavula, è ancu per fà un capu o guanti. U soldi per rinvià da stu maestru.
  3. In a casa ùn anu micca esse micca veli vaccini è più più ch'elli ùn deveru micca nantu à a tavula. Anu definitely putu quarchi muniti.
  4. Sicondu a nota di a famosa avutra, soldi ti piace l'ordine in casa. Hè necessariu di pulizziari à a matina, cum'è scumpigghia a basta à a sera, pudete sparisce l'energia di soldi. Ci hè impurtante per abbandunà u cimini in a mitati di l'abitazione.
  5. Una scupa in a casa devenu guardatu in un angolo, mette cù u manicu. Allora pudete multiplicà u vostru benessiri.
  6. In u billetulu ùn deveru nunda nè superfluu, per esse, ricettimenti, note, etc. Garbage imberta tuttu u spaziu chì hè fatta di soldi. Ùn pò micca guardà i ritratti di e persone vicinu à voi in a vostra billetea.
  7. Hè prohibitu piglià soldi da a manu. Corregiate mette prima nantu à a tavuletta o di qualsiasi altra superficie. Ci hè un altru signu chì hè megliu per dà u dirittu à u dirittu, è pigliate cù a manu manca.
  8. A famosa avana di u segnu - se vede u cortege di a nazione, in ogni casu ùn pudete cresce u so viaghju, postu chì pudete turnà da a vostra sorte.
  9. In un di i dipartimenti di a so billetoghju, hè cunsigliu per mantene una mozzu unchangeable o un bill. Serà un tipu di talismanu chì prumesse l'energia monetaria.
  10. Dà nomi in a billetera ùn deve esse fruttu è avè bisognu di prisentazione di a face à a fàccia, da un soldi più grande à una più chjuca.
  11. Ùn hè pruibitu di mantene l'economie in l'alcuni, perchè hè un locu per u restu, è cusì u finanziu dorme. Ùn pudete amparà u dirittu in u bagnu o in lavamai, perchè elli si basta "float away" di voi. U più postu di cullighjate hè a cucina è u salottu.
  12. A tavola di coperto hà necessariu per esse coperto cù un mantellu e sottu ponu necessàricamente missiunariu di carta.
  13. Prudutti di soldi, chì hè ricivutu micca per u travagliu duro, hè cunsigliatu di distribuzione o di gastru in piacè.
  14. Ci hè una altra amma interessante di un segnu chì u dirittu duverà esse mantene, hè di u fattu chì, dall'arendu a casa, hè bisognu di abbandunà una legenda nantu à u specchiu. U soldi serà riflessu è multiplicatu.
  15. Hè pruibitu per gastà tuttu u soldi finu à l'ultimu penny, a purcura ùn deve esse vacante, perchè pò aiutà a miseria.
  16. Hè cresce chì si ci hè un grizzu in a casa è l'acqua hè ghjustu, da cusì u so finanzii.
  17. Duranti a pranzu, ùn pò micca mette una buttiglia vacca nantu à a table, perchè ùn ci sarà micca soldi. Pujatilu sottu à a tavula, induve ùn intervenenu micca.
  18. Hè cresce chì una persona hà sempre avè da soldi se ellu hà abituutu di cutà i so unghji u marti è u vennari.
  19. Hè prohibitu riceve soldi nantu à a strada, è sopratuttu cuncerna u cruciamentu. In generale, hè in l'intruduce chì e persone di ridivà e cose rituali, cusì crià munecchi pò pudè chjamà u prublemu.
  20. Ùn ci sarà micca soldi si ponete una sacchettu cù una billeterita nantu à u pavone, prestu u marti, trasmissione soldi da i porti è cuntau à a sera.