U muzzu verde in un trattamentu zitellu

Quandu un zitellu hè un muzzu verde, u trattamentu deve esse cuminciatu immedtamente: questu significa chì in u canru di u to figliolu è a figliola si stabiliscenu i bacteria chì pò causà cumplicati severi, à genyantritis, frontitis è ancu meningitis. Inoltre, l'infezione falendu facilmente in i bronchi è pulmonomi.

Chì deve fà fà quandu u muzicu apartu verde?

Pigliate chì mo mamma è paternina pò fà per purtà à a cundizzioni di un zitillùcciu:

  1. Ricurdativi chì u trattamentu di u muzzu verde in un novu hà e so propri caratteristiche. Se ùn ci hè nudda tempura è u zitellu hà un bonu gattivu, u prubabilevule, l'espertu vi cunsigliarà per limità di difende à l'affari freti in a stanza, mantendu l'alta umidità è suga da u mussu cun un aspiratu. Inoltre, perchè u zitellu ghjè minacciatu dopu à u nàscita, u mucculu sdrughje à u parò rinuscitu di a nasofarinea, fermamente irritanti à a gola, hè prescribed drug vascularisciplinarii è lavande cù salina. Se a cundizione di u picciottu s'agghjuncate, u duttore prescriva droghe antivirali o antibiotici.
  2. In i zitelli più antichi, u trattamentu di u muzzu verde saranu più diversi. U nasu duverà esse marcatu o puliti reginentamenti cù una siringa. Inoltre, un poviru picciottu devi avè sempre bè cum'è possu. Cum'è una zucca apprufundita, infusione di frutta, compoti, in particulare da currantica negra, chì hè un veru bagnu di vitamina C, calzu di rosula silvetta, tè cun limone, latti cun u melu, etc. Inoltre ùn hè micca pruibitu di fà inossu cù l'addiziunamentu di medicini o d'erbe, è calenziu i so gemme si ùn ci hè micca frebba.

Per un trattatu riversatu di u muzzu verde in un zitellu, hè assai impurtante per lavà in bocca u nostru bocca. U zitellu sò primu setturi nantu à u so maritu, intarrà a medicina in una nippa, da turnà in l'altra parte è fà a listessa prucedura. Per questu scopu, appricà ancu una salina farmacia ready-made, o preparanu una solu suluzione vene. Un litru d'acqua fogghi hè stata tagliata 0,5 Tsp. u sanu è 0,5 cu sarraccu. Soda o 1 Tsp. sal marina. In ogni u nostru di i nostri, 2-4 pieni sò inghjuliati, u zitellu hè bellu marcatu. U trattamentu ulteru di u muzzu verde in un zitellu hè questu cun l'usu di sti ziani:

Ma certi voti ùn pudete fà micca senza l'usu di l'antibiotici. In pratica, u duttore spessu prende ancu antihistamines per rinfuccà a inchizza di i membrani mucosa (Loratadin, Claritin, etc.), cumu rimedii omeopatii cù effettu antiinflamatori - Gelomirtol è Sinupret.

Se ùn pudete micca cumprà un nebulizatore, pudete aduprà metodo anticu, ma pruvatu per trattà u mussu vintudu densu in un zitellu:

  1. Chì u babbu respira un vaporizzatu da i patati cociminati, è cogliu cù una siccità. Per u listessu propiu, una tazzuletta di acqua calenta, in a quale hè aghjuntu micca più di 1-2 tazzi d'oli essenziale (solu se u zitellu hè in più di 3-4 anni).
  2. Pregunte à u duttore per un riferimentu à a terapia UHF, l'electroforesi, a terapia microwave, chì dà un risultatu favurèvule cù eserciziu constantu di u nasu.
  3. Quandu trattanu i rimedii tradiziunali cù un morsa di verde in un zitellu, vi scurdate di u nostru pezzu chì si digià in un caldo di camomile, calendula o pianta, zucchero di aloe, calancione, pitavastru, risca di perezzola, carota, patata. Pudete ancu fà un calunciu di u ponte di u nasu, appricatu una sacche di sal di calata, o pour mustarda secca à i calzini di u to figliolu.