Museo Auckland


Musei sò a carta di visita di alcuna cità, è Oakland ùn hè alcuna esurtazione. In ogni casu, ci hè sola una istituzione di stu tipu quì. Ma questu ùn impedisce à u museu d'Oakland da esse u locu più famosu in a cità. Ogni annu, hè visitatu da almenu miglu millalluellu di ghjente, 2/3 d'elli sò turisti.

Cumu hè statu creatu u museu

A data di u so nascita hè 1852. I primi esezzioni sò stati situati in a casa di un ominu ordinariu, induve eranu manteni finu à 1869. In u stessu annu eranu trasfiriti a l'Univirsitati di l'Oakland. Solu in 1920 per u museu hè statu dicisu di custruisce un edifici distinatu, chì era fattu in u 1929.

A so apparizione hè straordinarja attraente. U custruiu hè custruitu in i migliori tradizzioni di u neoclassicismu. Dui agghicazioni foru faciuti - in l'anni cinquanta seculu (una grande struttura semicircular vicinu l'aria meridionale) è in u 2006-2007, quandu u attrezzu è una pittura attraversu sottu a cupola di coure.

Chì vi vene?

U museu d'Oakland hà una cullizzioni enormosa di exhibiti nantu à storia è fotografia naturali. Quì sò artifacti di tutte l'isuli di u Pacificu è Māori. L'orgogliu di u museu pò esse chjamatu grandi palme, 25 metri, cunfanu di caoba cun un patronu caratteristicu è una casa di preghiera maori in grandura grande.

L'exposizione di u museu pò esse divisu in permanente è temporale. U primu, hè centru, ci conta di tutte e guerri in quandu Nova Zelanda participò da u principiu di a Prima Guerra Munniali. Questa stampa hè tematicamente ligata à u Memoriale di Guerra. Inoltre, ci sò sempre altri esogherimenti.

U museu d'Oakland hè u patrone di u scheletru più cumpletu di u tirannuiuu (più di u 90% di l'antica lagardi hè ripresu in grandu naturali).

Ci hè un museu vicinu à u centru cummerciale di a cità . Hè inturniatu di un bonu giardinu, creatu cose da tutte e regule di u paisaghju. S'ì qualchissia torna avete bored inside, pudete rilassate in l'aria fresca è, in u stessu tempu, cunnisciutu da a flora è a fauna lucali.