U Museu Marcu di Voyager


Ancu s'è avete visitatu parechje rinomari interessanti di u nostru pianeta, una visita à u museu maritimu "Voyager" ( Oakland ) hè sicuru d'esse diventatu unu di i vostri ricordi più intriganti. Hè per ellu chì i turisti chì anu interessatu à u mari è tuttu ciò chì cunnessu cun ellu, anu impegnu à visità à New Zealand . Ma u museu, grazia à i so vignaghjoli originali, hè ancu ideale per i vacanze familiale.

Sta istituzione si trova in a cità di Auckland, direttamente in a spada di a baia di Freemani. Se vulete acquistà stu u paese insula misteriosa, ùn ci hè nunda di megliu per esse à a storia fascinante di a guida nantu à a manera di u sviluppu di l'attività marina in New Zealand, da i canori maori à i famosi iamati Team New Zealand è Magica Nea, participendu à a regatta America Cup.

Esibizioni di u museu

L'esposizione di u museu di u mari ùn sò improbabbilità di averebbe cù monotunia. Una volta chì traschule u limite, pudete diventà un spettru di un scambiu di cinema interessante. In u museu, ogni quartu d'una ora hè indicatu una piccula animale animata Te Teka Teka. A so storia ci conta l'arrivu di i primi settlers in Nova Zelanda più di 1000 anni fà. L'indù maori - i primi aborigini - viaghjate quì da unipretti cittati illitivi in ​​u centru pulacca.

Caminate per e città di u museu, avarete amparate assai fatti fatti interessanti à a storia di battelli di u mare, di ballerini, navigazione, salvà à l'acqua, u cummerciu trà e putenzi di u mari è assai più.

Dopu d'avè, avete deve attentatoghja in l'esezzioni chì seguenu:

  1. "Ghjè vicinu à e costi". U so tema hè a scuperta di a Nova Zilanda parechji cint'anni da fà i primi navigatori europei. Era cun queste viaghjavanu di l'Olandese, l'Inglesu, Spagnolu, Francescu, assai di quali sussistenu sussistutu solu quì, principia a storia marittima di u paese. U "highlighted" di l'esposizione, chì attrae l'assicuranza di numerosi visitanti, hè u bulevu mercante "Reva" (Rewa), custruitu in u XIX sèculu è ristabilitu dopu.
  2. "Nuvelli novi". L'uggetti di sta exposizione alzà u velu di u passatu nantu à a vita di l'emigranti chì si sò mudificati quì in l'anni 1850 è anni 60. Una vita duru à a casa hà purtatu à u fattu chì a ghjente massarò e lascia e so famiglia, a prupietà, a patria è andò per fà una nova vita. A basa di l'esprissioni sò mock-ups di cabine di l'imbarcu, nantu à quali migranti migliori.
  3. "Magia Negra di u Mari Abril". Questa dimostrazione hè un tributu à Sir Peter Blake - u marinore è u navigatore rinomatu, u difendante per a natura è u vincitore di assai di i più famusi cuncorsi marina di significazione mundiale. U so nome hè cunnisciutu da quasi tutti i New Zealander.
  4. «Galleria di Art Marine». Ghjè in relazione cù u museu cù una galeria di l'arte, perchè quì sò culligati i più belli è talented works of New Zealand artisti, scena marina. Dopu avè fattu quì, intenevi à sente ciò chì hè di vive da a zitella in mezu à i grandi spazii marittimi.
  5. "New Zealanders è a costa". Questa stampa hè pensata per quelli chì gusten à riflette. I so esposi vi diciarà nantu à a cunnessione stretta di i residenti lucali è di u mari, à cumu quandu stu putente elementu influìu u modu di a vita è di a cospettu di i New Zealanders.

U museu possa una ricchizza ricca di listi di navigazioni antica di l'immigranti, magazzini vittime, fotografii è articuli nantu à i navi di New Zealand è altre documentu annantu à u sughjettu. Pudete ancu esse trasportatu in tempu nantu à a città di u cabinellu di u bastimentu di i navi, decoratu in u stilu di u XIX sèculu, è dinò un maritu specialu "casa di vacanze", furnished sicondu a moda di l'anni 1950.

Chì deve esse attentu à u museu?

U museu navali tenu a so flotta petite, chì include trè navigazione di navigazione. Uni di elli ùn ponu parechji seculi è avè suttumu tutta a risturazione, è parechji sò solu copia meravigliosa di i veturi originali. Tutti i navi seguenu nantu à a curretta è i visitanti ancu seranu offerte nantu à elli. .

Hè abituale, a racanata Rapaki, chì travaglia per un coppiu è hà custruiuta in i tarritorii esculeti in u 1926, also looks like.

Ogni annu u museu alimenti una festa fantastica durata parechji ghjorni. Cumplica i navi più insosiche è magnificu di a Nova Zelanda , è i so patroni li permettenu ancu à bordu. À a fine di u festa, u prugramma di quale hè assai riccu, vi presenti una grande salute.

U museu hà una tenda è una cafe cù una barra. In a buttone pudete cumprà roba, ghjucate, libri, CD è souvenirs cù i simboli di u mare. U cafe hè apertu da 10 ore à l'ultimu visitatore nantu à ghjorni di sepi e da 8 dicembre. Eccu seranu micca offru solu un manghjatu dolce, ma ancu cunfundassi cun un córule degne di un veru "lupu di mare". L'internu di u stabilimentu hè ancu imbuffulatu in u stil adattu.

Cumu ghjunghje?

U museu hè situatu vicinu à u centru di centru di a cità è A terminal di ferry à traversu a via da quale a strada cintrali di u Queens Street si stalla. Immediata in a terminal hè una stazione di buse chì enlazava a zona cintrali di Auckland è l'aeroportu. Per quessa, u museu pò esse possibbilmente attraversata da l'autobus 97, 953, 83, 954, 955, 974, 973, 972, 971 à a strada 1 Lower Albert Str.