Flinders Street Station


U stabilimentu di u Flinders Street Station attrae i turisti da tutta u mondu. Un bonu edifici neobbaruicu, pittatu in culore d'oure è decoratu cù numerosi dettagli stucati è bas-reliefs, hè cunsideratu unu di i principeseti attraversati di Melbourne . L'imaghjini di l'stazione ponu esse truvata in numerosi cartoline, pittura è icone dedicati à a cità.

Monumento di Storia è Architettura

A prima stazione di ferrughja nantu à u situ di l'attualità Flinders Street appareru in u distante 1854. Diversi edificazioni di legnu - questu hè tuttu ciò chì era l'stazione. In ogni modu, era un successu senza precedente: a prima station in Australia hè stata aperta! In u ghjornu di inaugurazione, u 12 settembre di 1854, u trenu passò da Flinders Station à Sandridge Station (ora Port Melbourne).

In u 1899, l'autori di cità facenu un cuncorsu internaziunale per u megliu disignu di u new station. 17 architetti competed per u dirittu di custruisce un novu edificiu per l'estazione di Melbourne. Subsequently, u prugettu approvatu cù una cupola è una torre high clock hè stata utilizata per a custruzzione di l'estazione Luz in a cità brasiliana di Sao Paulo.

In u 1919, u primu trenu electricu partiu di a stazzione è in u 1926 Flinders Street Station hà presu u primu locu in lista di i stagioni più impurtanti in u mondu.

In a seconda mità di u XXu seculu. L'istazione, anche a so storia gloriosa è longa, ghjunghjite à a desolation. L'urganizazioni publiche anu indegnu da u desideriu di l'autorità citadine à ribuveru parti di u storicu induve un centru cummerciale. U risultatu di numerosi campagni era a decisione di u guvernu di attribuisce 7 milioni di duminìti australiani per a ricustruzzione di l'stazione. I travaglii di Restaurazioni hè stallatu cù intensità variata, da u 1984 à u 2007. Hè fattu per a cunsulazione di passageri: in u 1985 l'staircase principale hè stata equipada di calefazione elettrica, in l'anni 1990. i primi escaliatori apareciparu, i 12 platformi foru riparati è megliu.

Flinders Street Station

A staghjone di u ghjornu serve più di 110 mila passageri è 1500 treni. U custruzzioni hè mantinuta in bona cundizione, hà assai bastenti uffizii. Qualchì tempu, sottu a duminica, era un kindergarten cun un rochettu in u tettu, un salottu era apertu.

L'estazioni hè un locu cunvenenu, à cuminate à a piazza di a cità è a terraplana di u fiumu Yarra. Tutti in Melbourne cunnosci l'espressione "Cuncerta di u reluariu" significa: grazi due qualchì ora stallata installata sopra l'entrata cintrali di l'stazione, u pezzu di fronte hè u locu di a reunione più famosa. U clock indica u tempu chì l'abbanduneghja prima chì u trenu si abbanduneghja in ogni linea. Quandu l'amministrazione di l'stazione pruvò rimpiazzà u vechju clock with digital, ma doppu parechje dumande nantu à i residenti di Melbourne, a rarezza volta sicuru à u locu.

Cumu ghjunghje?

L'Flinders Street Station hè situatu à l'intrepessioni di a strada eponymous è di Swanston Street, in u centru cummerciale cintrali di Melbourne, vicinu à i numerosi paradi di trammi è metro. L'apparizione di l'auto di a cità ùn hè micca caru, perchè u turista è i cumuni citta sò spessu decide di traslassione di u tramu di a cità. Pudete scaricà à l'istazione per rotte 5, 6, 8 à a intersezzione di Swanston Street è Flinders Street.