Parlamentu di a Victoria


U bastimentu di u Parlamentu di Victoria hè unu di i più famose di Melbourne . Stu monumentu di l'architettura di i tempi di l'era vitturiana s'assumiglia in u sughjettu di l'edifizii novi urbani è hè un postu immubiliu per i risultati di foto. Per quelli chì vòlenu vede l'interiors di u bastimentu, i sughjetti regulari sò tenuti.

Storia di u bastimentu di u Parlamentu di Victoria

In u 1851, in Australia miridiunali, Victoria fù creatu, cù un centru in Melbourne. Quattru anni dopu, u Parlementu Imperialu hà allargatu i diritti di l'statu, cumpresu u drittu à avè un guvernu autònumu.

Ùn ci era un edifici adattatu per u parlamentu di a cità ghjovana. L'idea di custruisce un vastu bastimentu di petra per u guvernu di Victoria hà participatu à u vicericornu Charles La Trobe. U postu fù sceltu à più cà adattatu - in una cullina, à u principiu di Burk Street, di unni una vista maravigliosa di a cità. A custruzione di u Parlementu di u Parlementu principia in u 1856, hè stata fatta in parechje tempi, è ùn hè stata cumplettita finu à data. U primu sottu u prugettu di Charles Pasley fù custruitu u Salone di l'Assemblea Legislativa di Victoria è u Salone di u Cunsigliu Legislativu, allughjatu in dui edifici separati in diverse lochi di Bourke Street. I casi di storia cù e culori è sculture anu una novità per l'abitanti di Melbourne è diventenu rapidamente un locu locu.

U Parlamentu di Victoria ùn era micca sempre in u bastimentu. Da u 1901 à u 1927, mentri custruiscenu a capulavìa australiana di Canberra, u custruzzioni allora u Parlementu Federale d'Australia.

A custruzione di u Parlamentu di Victoria in nostri ghjorni

No tutti i sònni di l'architettu sò realizatu in questu edifiziu, ma sdracchendu a so solidità è u putere, unu di i più boni esempi di l'architettura civili in l'Imperiu Britannicu. U Parramentu di Parlementu hè apertu per tutti l'abbitanti - citadini, turisti, studenti, studienti studienti l'architettura è u disignu. Una scursioni standard chì dura una ghjocada è ora hè una presentazione brevi, una visita à parechji chjassi chì sò inaccessibili à u publicu generale, a biblioteca è i lenziarii parlamintarii. I visitori puderanu visità u core di u parlamentu - i salotti di sesta, induve e leghbe stati statali sò sviluppati è i parlamentarii meet.

Enorme valurisimu artisticu hè rapprisintatu da interiors cù ghjunti enormi, stati antichi, mosaici boni piatti.

À a sera, u custruitu hè bellissima illuminatu.

Cumu ghjunghje?

Situatu in u core di Melbourne, in Spring Street. A trama di tramare passa l'edifiziu, pudete acquistà trammi 35, 86, 95, 96, u marcatu hè a intersezzione di Spring St / Bourke St. Nanzu à u Parlementu di Parighji hè l'stazione di metro è cù u stessu nomu.

Pudete intrudutà in u bastimentu annuncendi per una visita (tour di gruppu per 6 persone). L'Excursioni sò liberi, purtate da u luni à u vennari.