Quidda biera in moda in 2014?

I Giovanati per una zitella hè sempre un ditagli più impurtante chì pò fà alcuni, anche l'articulu più bagnu è elegante. O puderete spontà. Allora chì l'urganismi di u ghjuvellu in 2014 sò i più impurtanti?

Moda per ornamenti 2014

Questa staghjone si cuncentra in mette preciosu - argentu, oru biancu, platinu. I giovani di queste metalli anu vistu noble è dignitu. In u stessu tempu, ùn avete bisognu di decurallu cù e petre, perchè elli stanu ricchi è aristucratici.

I amate di i brouni pò appruvà l'occasionu è cumplementà u so travagliu cù sta decorazione universale. A so versatilità si trova in u fattu chì u pugnale pò esse accettate à a angulu di u scollu, perle, spalla o cintura. A scelta hè stata.

Unu di l'ornamenti più modivi di u 2014 sò perle, colti, coltelli, catene cù colture. A preferenza particulari hè datu à i diseggituri per l'ornamenti multi-livellu. Oghje, i catene multiplicate e capelli chì dà u luminosu è u stile à l'imaghjura sò in favore. I amici di i perli si ponu accumpagnate cù perle perle in parechji fille. A strada, avianu assai fimmina di u famusu Cocu Chanel .

Squeak this season - this collar-collars. E si pò esse fattu di materiale completamente distinti. U cursu hè un cuoio, metale, plasticu, elementi decorativi in ​​forma di pietre, cristalli, fiori artificiali. Tale una decorazione urigginata serà suldatu da a ragazza più valenti, chì ùn ha micca temerà annantu à l'attesa à a so persona.

Sceglie unu frà l'arbe, pagà attente à i volumineghji è grandi variations. Tali decorazioni brillanti fistinu a vostra personalità.

E, sicuru, braccialetti. Questi rigulari di u giustu sessu sò sempri a tendenza di a stagione. In u mudellu modellu di metalu puliticu, decoratu cù pedi enormi. Pulelli da e catene in etno stile ùn sò micca menu populari.

A moda di ghjuvellera in 2014 hè assai diversa. Ùn avete missu l'annu. À l'altri ghjente, anu aneddu cù e pedi enormi pò diventà una parti integrale di a vostra imagine in 2014.

Ricurdativi, ghjuvellu ùn deve esse cullucatu senza scrupulevuli quantu a ropa. Dopu tuttu, hè questu quì chì hà da esaltà à a reina bellezza, o fate l'imaghjina ridícula.