Baskoon - pianta è cura

Baskonnik o Evpatorium, s'assumiglia assai cù u ciuperu, ma ùn sò micca parenti. Sta spiaghja unpretentiosa di giardinu, una pianta di meli in a pianta, chì hè aduprata à pona nantu à i lettui di fiori è di i giardini di fronti, hè populari cun vignaghjoli per a so perseveranza, di decorativu è di unpretentiosità in l'assistenza.

Bonsuncle - alta (à 2 m) pianta cù un colu, ramificatu in a parti suprema di u troncu, coperto cù alte altitudine, un risiziu putente è una inflorescenza tiroidali di fiori fragranti cù culori diffirenti (di rosso claru à marrone-viole). A grande pupulazione hè apprezzata da ei spezii com'è mannana di cannabis, l'ossi di l'ossi, i bierzii avicci, chì sò distribuiti quasi in l'Europa.

À u to giardinu era bella cù una dicurazioni, ci deve plantatu in l'osse. Cusì, in questu articulu, avemu studiatu i funziunalità di a pianta è a cura di una donna cum'è cannabis spalla.

Baskup: cultivà è cura

Per plantà un bastardo, hè dumandata à a primu mese di primavera per cumprà i so mudiche di pruprietà, pittati in tanta pignola o di crescita di e piante da e piante. Prima di compra, assicuratevi chì e razzi di fiori sò forti, altri ùn puderianu micca stabilì. Inoltri, ùn comprenu e piante, i radichi di quelli chì anu sprimiatu cù i toti in a pignatta.

A preparazione di u lettu di fiore:

Pianta:

Peculiarità di cultivà l'osse

  1. Situazione : un locu chjucu chjucu hè adattatu, a mezza scherma hè pussibile, ma in casu d'illuminazione insuficiore l'arbulu ùn anu micca spluttatu in tuttu.
  2. Temperatura : U bastardo hè una pianta inverno, chì ùn hè micca necessariu albergo in invierno, ghjàllichi di primavera ùn pò micca sferisce i ghjovani rivolti.
  3. Riuzzioni : una fiore in tutta l'alive hè bisognu di a terra umida, perchè duverebbe regiu assai copiusu, ùn pò esse a paura di glubbliche di a terra.
  4. Solu : I bastardi cum'è un terra fertili, solidu, riccu à humus, terrenu arsu ùn hè micca in tuttu adattatu, per quessa, hè necessariu d'arricchisce stu tarrenu cun compost prima.
  5. Top dressing : tinutu tri voti l'annu: prima di a primavera, a fini di ghjugnu è in a furmazione di corpi.
  6. Trasplante : si pò esse realizatu in u vaghjimu o a primavera, quandu u filu di l'ossi pò esse tagliatu, quellu 40 cm, o ùn anu micca cultivatu. Ma spessu ma ùn ci hè necessariu di trasplantà, più crescere attrusioni sò più decorattivi.
  7. Riproduzione : cuntinuà e soiu (piantazioni è muderni), dividendu u risiziu di l'arburetu o cuttuli verdi "cun un timoru". Semi pezzi in u mondu sanu sottu a neve o in primavera. A divisioni di a radica hè fatta in prima di a primavera (hè pussibile ancu per u pezzu petite) è u vaghjimu (per micca di siparari in picculi pezzi). I tarchi verdi coglienze in a primavera, i tagghianu cù un cutiddanti cutidianu, à una culore di 2-3 intramessi. Cù tutti i tipi di ripruducazione, i piante sò più ricuduti assai cun facilmente.

Sì compite un calendario curtu di un jardine agriculu chì crede un bastardo, questu quì:

  1. Spring - sembra o ripiglià e piante, fecundazione di i pianti d'inviazione.
  2. Summer - care: regudu è mulching d'arbuli.
  3. Autunno - cura di i pianti florici è podarciarli dopu à fioritura.
  4. Invernu - restu.

Boneswick: malatie è peste

Boneswick hè cunsideratu una pianta resistente à u danese di pesta, ma pò sculacciatu da i minatori, in a lotta contru duva solu a destruzioni mekanica di i fogliosi affettati aiutanu.

Sì pateva un bastardo in a vostra giardinu, ellu hà da veramente un decore in a fine di l'estiu cù i so fiori, quandu altri fiori fiuranu.