Uva spina - pianta è cura

L'arbulu di legnu perenne hè di a famiglia di petra-furred. Spessu si sviluppa à dui metri d'altura è fructifica bien per sete à ottu anni. A causa di l'altu cuntenutu di e vitamini in i so frutti, stu arbustulu hè cultivatu in parechji posti. E chì a pianta hà datu a carriima massima, vi parvarèmu di i peculiarità di a pianta è di cura di gosanela.

U fisicu di u gosù

Per l'arbureti chì cresce, hè impurtante impurtante da currettamente a vostra situazione. U locu ottimu per a pianta grospone hè un lignu beddu luminosu. Puderà pona nantu à a fissa o ghjustu à una distanza di 1,5 m à l'arbureti ghjovani. A pianta prefiere i locianti lucali, hè impurtante chì l'acqui terrestri passanu à una prufundità di menu 1.5 m.

Sottu sbarcatu, hà bisognu à escegliu una fossa di a tagliu di un bucket, induve puderete vede l'humus o compost , un vetru di fraschi (se anu). U cumpagnu di u fertilizzanti di nitrogenu pò esse intruduttu in u pitottu di u sembra durante a pianta primavera. Se fate una pianta spiaggia in a caduta, nunda di fertilizazione addizzjonali hè necessariu. I piantini, quandu si pittati, ci anu cavutu in u pit 6-7 cm sottu u racoltu di a razza - questu cuntribuiscere à u rapidu crescenu di corruzioni. A terra quandu u matru duverà esse pisatu, reggiu è cupèrtatu .

Care per gosari

Se parlemu di i peculiarità di cura di u ramu, pudemu dì chì l'agrotechnicienu di u girasole di crescente chjamate tutte attività principali - rinfriscenu a terra, chì furnisce è furmendu un machja.

Per un bellu fruttu, u grosece hè struitu chjappu è spedizione freti di a tarra dopu à ogni regnu. Hè bisognu cù curazioni, perchè e radici di l'arbulu sò situati vicinu à a terra. Hè megliu ùn fassi nanzu à l'appruvisione più di 7 cm. In più, aghjunghjendu à sguassà tutte e male.

Per u cultivo di uva spina, hè impurtante di introdaverà e fertilizatori sistematicamenti. Hè abbastanza per avè trè appinsuali supplementu durante u piriu di criatu attivu è fruttuus:

  1. U primu vestitu supranu hè fattu in a primavera durante u primu distruggeru di a tarra. Sutta l'arbulu hè cunsigliatu per fà i fertilizante di nitrogenu
  2. U secunnu cumprinnore hè realizatu durante u periudu furioso di uva spina. À questu tempu, l'arburu precisa lampu di potasio-fosforu.
  3. U terzu pezzu hè fattu in u vaghjimu, duveranu esse fertilizanti cumplessi, chì aiutanu à a pianta in sopravivenza l'inguernu.

A furmazione di una casca di uva d'uva hè necessariu per a formulazione di a basa è aumentu u prucessu. In u primu 3-4 anni poda, realizata in a primavera, hè necessariu per scurzà a durata di rami, fendu rid di rivolti danni, è ancu avè u boscu à a forma propria. In u futuru, hè necessariu di sguassà e rami obsoleti chì ùn si ponenu cultivà, spliertenu cù e tene.

Modi di ripruduce di gusci

Scorci perenne perchè, cuttings, divisioni di l'arbulu, capi è semen. À u listessu tempu, i primi trè metudi hè cunsideratu cum'è a più prucessiva in u purpurinu. L'ultime - a ripruppia di uva spina da a sali - hè fatta da i criatori per ottene novi variità.

A ripruvazione di u mandu spinach per esurtazioni si svolga in a prima primavera da prima di u principiu di u periodu attivu di a vegetazione. Cuttings cù una durata di 15-20 cm cù 4-5 fogghi sò cut off in rivolti semi-mature. Sò posti in un cuntinuu cù una misura di torba-sabbia sott'à una pendenza, chì abbanduneghja dui rizzi nantu à a terra. Per custattà e coghju sempre cù e stagni umidi, hè bisognu à esse coperto. Quandu i cuttings raghenani è anu da parechje foglie, ponu esse trasfurmati in u giardinu.

Ma u mètudu di a propagazione di gusci di ghisa da i capelli hè a più faciule. A primu in a primavera, prima di u capi sò sbocciati, parechji vellarii basali-d'un annu sò scelti. Dopu avè fattu parechji suluzzioni in a terra cù una prufundità di 15 cm, sti ramoscelli sò stati suldati, preso in a base di l'arbulu è à a fini di u spargeru. Hè pussibule di crescita i capelli più numerichi quandu sò ghjunti in un crescita di 10 cm.

A divizia di un machja hè megliu aduprà à u trasplante di tutte a piantagione di uva d'ochji in un altru locu. Dopu à scavà a pianta, hè divisu in un secadoru in parechje parti, chì si compone di rami è e radichi. Per fà una divisiona di un machu seguitanu in u vaghjimu dopu a caccia di foglie o prima primavera.