Agitatu à mezu nimicu, Maxwell è Smalls hà strangulatu in publicità a marca Reank

Per rinfrescà mudelli semi-nudi in jeans pubblicazione, forsi, invintata da u famosu designer Kelvin Klein. Dopu d'avè, sta baton hè stata ripresita da l'altri marchi di robba, è per parechji anni, sta tècnica di ricerca ricunnosciata pussedi distinti marchi. Quist'annu, a marca Replay hà decisu di rimettari models in uni jeans, invitant à Irina Sheik, Stella Maxwell è Joan Smalls per piglià ritmi.

Fondo biancu è duminiu minimu

Quantu si prisintanu e so jeans, perchè si sò ricurdati è volete cumprà, pensate di tutte l'imprese chì prudenze stu tipu di vistimenti. A marca tradiziunali di Replay, questu annu, decidiu enfasi di a perfezione di i mudelli di jeans è a bellezza di i zitelli chì rapprisentanu a cullizzioni TOUCH autumn / winter 2017.

Per travaglià nantu à cartellerie di publicità, u famusu duotu di i fottografichi Mert Alas è di Markus Piggott fù invitatu. E micca per nunda, i libretti fotografi perfeziunatu davanu a so cumpagnia: Shake, Maxwell è Smalls eranu in mezzu, è da e vistita pudessinu vede solu jeans. I fotò di Entourage hà sceltu biancu, saliendu a sophiazione di a nova coleta. Tutti i fiori eranu stati bagnu, certi riti s'innusavanu, cummigliànnusi i so pettu cù e so mani, l'una di l'altri o l'armari dispunibule.

Leghje ancu

RECEITA TOUCH - jeans unifers

Doppu chì a sessione di photo era finita, u rapprisentariu di a marca Replay hà parlatu prima di a stampa, dicendu:

"Touch Collection - jeans unicu. A so peculiarità hè chì sò fatti di una tessitura fina, lisa è ultra durissima chì sfascia tutti i charms di una figura femina. I prudutti innovattivi in ​​a cullizzioni facenu u "second skin" è facenu jeans com'è elliottiche è cumunu. Jeans pò cumprà in 4 varianti: skinnels cun una pianta alta, bassa è mediana, è mudelli aghjustati. I culori di i bianchi sò ancu variati - da l'indigo è u biancu à u biancu è u blu aranciu ".