Tipi di Sistemi Roti

Ogni sapi chì ogni pianta hè stata fugliata in u locu grazi a radici. Inoltre, questu impurtante urganariu suttastanti a pianta, furnisce cù sustanzi naturali. I radichi di a pianta sò di trè tipi. U raghjone principali hè a razzi, chì vene nantu à a pianta prima. Allora nantu à u vinu (e uni piantini, anche in folla), aghjunghjenu e razzi additivi. È e raghjunali laterali crescenu da e razziali supplementari è principali. Inseme, ogni tipu di razzi sò u sistema radicali di a pianta.

Tipi di sistemi radici in i pianti

Sistemi Root di tutti i pianti sò spartuti in dui tipi principali: vinu è fibru. Cumu stabilisce u tipu di sistema di radicesu una pianta particulare? A principal caracteristica di i pianti di u nucleu tipu di u sistema radicali hè chì avè u raddari principalu di tuttu. Stu tipu di sistema radicali hè caracteristicu di dicotiledidi. Questi includeu, per esempiu, dandelion, girasole, fagioli, tutti avianu un sistema radicali nucleari. Birch, fag, pearu e assai altri frutti stanu tandu un sistema radicali di u listessu tipu. Hè facilitu per a determinazione di u sistema rovellata in i pianti cresciuti da a zenza. Inoltre, stu tipu di sistema radicali hè stata trovata in i pianti cù una radicita spicchina, per esempiu, in furmagliu, zappanu, pienu è altri.

Ci sò parechji rapprisentanti di a flora, in a quale l'arvulu principal hè o nisanu, o quasi invisibule trà e razzi addibbili. In questu casu, a massa di e radici, è questa roote addizzjonali è laterale, hà l'apparenza di un lupulu o un fasciu. Stu tipu di sistema di ràdiche hè chjamatu fruttu, hè tipicu per a pianta monocotiledonosa. Li rapprisintanti vividi di e piante cù un sistema rotudu fibru è u cornu è u centu, u triple è u pianale, l'agliu è a cipolla, gladiola è u tulipanu. U sistema radicule fibru è assai ramificatu. Per esempiu, u grandu di e radici di l'arbre fruttu hè più di 3-5 è di u diametru di a so corona. E l'aspenghji cultivate in diverse direzzione per più di 30 metri!

Hè pussessu un potente di creazione veramente unlimited, e radichi di e piante in natura, però, ùn creanu micca infinitu. Questu depende di assai fatturi: nutrimenti di nutizie insufficenti, a presenza di e razzi branchedhi di l'altri pratiche in u locu, etc. Ma in cundizioni favurèvuli assai formi longu pò formate in a pianta. Per esempiu, u casu hè cunnisciutu quandu, in u centu d'invernu, chì era cultivatu in un invernamentu, a durata di tutte l'orizzioni era 623 km, è a so superficie sanu era 130 volte più grande chì a superficia di tutte e parte di a pianta.