Cumu alimenta l'agliu?

L'agliu hè amatu è cultivatu in u giardinu da parechji. Ma vulete coglie una bona vittura è più. Chì avete bisognu à fà per questu? Certu, passanu a vende prima di l'agliu. Cumu pudendu alimentà, quandu è ciò chì farà, avemu da discutiri.

Top dressing of summer in primavera

Pensemu chì u metu di cultivà l'agliu hè divisu in l'inguernu è a primavera. L'inguernu hè plantatu in u vaghjimu è l'agliu, inverndu, cumentzà crescenu in seguitu cù l'accuminzamentu di u calore, cusì a vendita, serebbe per cullighjà prima. Aghula Spring a pianta in primavera, finu à a temperatura è umidità di a terra.

In fertilizà i tippi sò necessari. Solu l'apennunu d'invierno ùn vole micca solu di vendita maiò, ma ancu nutrimentu supplementu in u castagnu. A solitu, a terra hè fecundata prima di cultivà l'agliu per 1-2 simanee, è dopu chì sperenu i letti sò cuparti da una strata di prupositu coperto. Cumu alimenta l'agliu in u castagnu? I pruduzzioni d'ovinu biulogicu ci sò appiicati à a rata di 6-8 kg per metru quadru, è di fertilizzanti minerali - sal di potassiu è superfosfatatu.

Ma l'inguernu passò, a neve fussiteddu è l'allatu d'invernu perghjenu à ghjudiziarru, è in u piriu di u crisciu attivu tutti i pianti necessanu nutrazione aumentada. Hè per quessa chì u primu upbratuu di l'allatu d'invernu hè fatta da una settimana dopu à u funnu di a neve. L'alli primi pò esse nutrittu pocu dopu, quandu u cretazione attiva accumente è quandu a furmazione di i ovari accumenza. A robba di l'agliu hè spessu combinata cù l'acquessi, per ùn spustjarà a pianta - agliu, per suprattuttu, ùn mancanu a mancanza d'umidità, ma troppu acqua ùn benefiziu micca di l'agliu.

Per alimentà l'aziende d'invierno (cum'è mancu, è di primavera) hè necessariu, da a primavera, trè volte. U primu tempu - una settimana dopu à annunzià a neve, l'allatu d'ingegnu hè alimentatu. Aghju Spring pè a prima volta alimentata da 3-4 fuglioli fugliali.

U sicondu momentornu passò duie simane dopu à u primu, stu tempu hè validu per u settore di l'invierno è di a primavera.

A terza essenza di l'alimenta, chì hè finali, si svolge in circa appressu à a fine di u ghjugnu. Appretzu à questu tempu, u focu hè furmatu, cusì un alimentu supplementu in questu pezzu hà da ghjustizia. In novu, questi termini applicanu à a primavera è à l'aghjalesi di l'invernu. Solu teni in mente chì l'aduvernu d'aglientu ripens un pocu prima di u primu mannatu, è per quessa, l'aghjurnamentu di l'appressu di l'appiccicatu di fertilizzante deve esse fattu d'accordu cù u sviluppu è u sviluppu di l'agliu in u to giardinu. A cosa principal hè di ùn mancà u momentu di fertilizazione, se ùn avete micca à cunvince, ùn pudete micca micca caghjà risultati favurendu à a cugliera. In questu casu, i picculi viulensi in u schedariu di a prima è a seconda fertilizazione sò permessi, ma l'ùltima alimentazione deve esse fatta in u tempu. Prima cumincià per introduverà fertilizers - ùn andaranu micca à a furmazione di u focu, ma à u crescente di foglie è verdi. Eppo, per fertilizà e piante cù oghji digne, l'occupazione hè ancu ingrattu.

Comu manciassi l'agliu in a primavera?

U primu vestitu suprana hè fatta cù una suluzione di urea, piglià 1 culletta per 10 litri di acqua. Questa suluzione hè fecundata cù l'agliu, cunsumando 2-3 litri di fertilizzanti lìquidu per 1 metru quadru.

A secunna alimentazione hè stata cun suluzioni di nitroamophouska o nitrofoski. Per questu, 2 cullizzioni di u fertilizzante hè dilujatu in 10 litri di acqua. L'acqui tale fertilizante hè fatta à a tarifa di 3-4 litri per 1 metru quadru.

Tercera, a prima vestimenta finali hè fatta cù solu sulphosphate. A suluzione hè prestu cumu seguita: 2 cullenade di fertilizante hè dilujatu in 10 litri di acqua. U cunsumu di fertilizzanti liquidali hè 4-5 litri per 1 metru quadru.

Foliar superiore di l'agliu

Sapete sperimentale hà sapete bè chì u metudu, cum'è foliar top dressing. Hè custruitu in a pulitura (invece di rego, cum'è in u modu d'abitudine) u fertilizante nantu à a foglia è u troncu. U vantagiu di stu modu hè a rapidità in l'assimilazzioni di nutrienti da a pianta. U vestitu cumprumissu Foliar hè necessariu quandu a pianta hà bisognu di rimbursà u nutriente. In questu casu, a cuncintrazione di fertilizzante ùn deve esse menu più menu di a regione di l'agliu cun fertilizatori. Spruzzu l'agliu megliu in a sera o in tempore nuvellu. Ùn pò micca esse rimpiazzati da u vestitu foliar superiore, si usa solu com'è supplementu. Puderanu quì sottu tutte parechje duie volte durante u criscamentu attivu di l'agliu.