Beef tongue - calorie

A lingua vittoria alcuni riescite un mancanza per u so gustu delicatu è u grandore nutrizionale. Parechji fanni di stu pruduttu sò interessate in u cuntenutu calanicu di a lingua, è cumu pò cambià.

U valore d'energia di u pruduttu

U cuntenutu caluricu di a lingua di vacca hè relativamente bassa è di mediu hè 173 calori per 100 g di pruduttu. In ogni modu, u metudu di coccià stu pruduttu can affectu u valore energicu di u pranzu.

  1. U cuntenutu di calori di a lingua di calda di vacca hè ridutta, è si distendu da 100 à 145 calori per 100 g. Questu causa di certi di e prute è di grassu quì sottu in l'acqua, chì formanu un caldo.
  2. Fritto lingua - u pranzu hè più caluricu, postu chì durante u procettu di friture u pruduttu prupone parechje di l'oliu o grassu.
  3. U cuntenutu calori di a lingua hè abbastanza bassa - 100 grammi di alimentariu cunsuma circa 110 calori.

Se per voi u valore di u pruduttu di u pruduttu ghjucà un grande rolu, fate cura ancu a lingua di viteddu, u so valori caluricu hè 160 calori per 100 g di pruduttu.

Hè una dieta dietetica

Quelli chì seguenu a figura è pruvate di pèrdita piscia, deve esse tenuta in cunsiderà chì stu pruduttu cuntene circa u stessu numaru di prutifichi è di grassu. Questa ùn hè micca bè, perchè a dieta, destinata à perditu u pesu, implica u cunsumu di e manufaculi di vegetale è u grassu limitante di l'animali di origine.

Induvularmente, lingua di vacca hè un pruduttu utile, perchè cuntene assai vitamini. Tutti sanu chì u pruduttu hè assai riccu à u ferru, chì ghjè in modu biodisponibili. Cusì ùn pudete ricusà i prughjette di a lingua di vacca, solu ùn abbianu micca. Inoltre, l'altu cuntenutu di grassu di u pruduttu pruduce cun prudenza di incluzu in a so menu per l'ateroesclerose, i malatii di u fianu è a vesicera.