Palazzu Yusupov a San Petesburgo

U magnificu è incredibbilmente majestuficu Palazzu Yusupov, chì si trova in San Petesburgo, hè un gruppu architectural unicu chì data di u 18u è 20 seculu. Hè ancu un monumentu culturale, una storia di significazione federale, chì guadagna a gloria di a "grande enciclopedia" di l'aristocraticu Petersburgu interni.

Storia di a custruzione

Biografia di u Palazzu Yusupov à a gloriosa cità di San Petruburgu data di u ricchju di u Petrarch legendariu. Hè da quì hè a nascita di a capitale di u russu nordu. In l'ultimi dui decenni, architetti russi è straneri anu travagliatu nantu à a creazione di u complexu di a famiglia palazzu. Comu architetti di u Palazzu Yusupov, Vallen-Delamot, Simon, Stepanov, Mikhailov, Monighetti, Vaitens, è ancu Kennel è Beloborodov.

A ricca di u palazzu Yusupov incù i manifistazioni chì anu fattu durante a vita di cinque ghjinirazioni di famiglia nobili di u Yusupov (1830-1917). Un ver di assai pagine di San Petruburgu è a storia russa sò intirllati ntra questa residenza famosa di prìncipi. Frà l'altri cose, u palazzu Yusupov à Moika hè stata resuscitatu in a storia cum'è u locu induve u campagnu Siberianu Grigoriu Rasputin finita a so vita, chì era successu di diventà un amicu è cunsigliu di Nicola II, l'ultimu emperadoru ruso. In i camere induve una tragedia si produciu in a dicembre di a notte di u 1917, un esposizione tematicu documentale stòricu era creatu oghje.

A residenza in u 1925 hè stata trasferita à l'intelligenti intossivale di San Petruburgu. E oghje l'interiors luxuriosu di u Palazzu Yusupov serve a causa di l'illuminazione. Dapoi anni 1990, u centru culturale storicu è culturale di u museu, teatruali, cuncertu, culturale è illuminazione cuntene quì.

Palazzu è mudernità

U majestuficu Palazzu Yusupov, chì l'indirizzu hè cunnisciutu micca solu per l'abitanti di San Petesburgo, hè unu di l'esempii più impurtanti di interni chì anu statu priservatu quasi intactu. Hè pussibule di survivà i grandi appartamenti, i saloni di a galeria di stampa, u miniatura di u teatru di casa, i quartieri residenzali luxurii di a famiglia Yusupov, chì hà cunservatu l'incantu è a calidez di i so anziani pussibuli. L'arti di l'arti sorprendentemente bella, ripuscatu da u talentu è u travagliu ghjornu di u restacuradoru, hè prontu à cuncettore internu è stranieri d'arti, storia, teatru è musica.

Oghje, a residenza famigliali di a famiglia, chì hà cambiatu a so propria è u statu, hà apertu per ognunu. Per un penalità, pudete pagà quasi ogni casetta in u palazzu per una casale di luxe, una riserva di foto unica o un avvenimentu di gala corporativ. A servizii di visitanti Belokolonniy, Danza, Mirror, i salotti Nikolaevsky, vestibule White, i Saloni di Preziosa, Antonio Vigi, Tappezzu, Parata, Musica è Grandi Salotti. A bellezza di l'anticu interni hà digià apprezzatu da i marcati di l'affari, i pulitici, stiletti popolare, u cinema.

U scopu di travagliu ghjornu di u Palazzu Yusupov hè 11.00-17.00. U bigliettu hè apertu à 10,45 è travaglia ogni ghjornu. Not every Petrograd nò di manera di accustà à u Palazzu Yusupov, chì hè unu di i cartoni cummerciale di a Capitalia Naziunale. Tuttu perchè u transportu ùn passa vicinu. L'estazione di metro più vicinu da "Sennaya" hè di circa 2 km. Doppu d'abbandunà u crucifissivu, hè necessariu di travirsà u Garden Square in diagonali, à passighjà longu u ponte di veduta di Senna, dopu à u longu à u terra di Griboedov à Fonarny Pereulok. Quandu avete u Moika River davanti à voi, vultemu à andat à u ponte Pochtamsky, di u quali a fatta chjosa gialla di u palazzu Yusupov (u terraplante di u fiume Moika, 94) ghjè digià visu.

E ancu s'elli l'ore di apertura di u palazzu Yusupov sò stati, ponu accunsenu in anticipu nantu à a scursioni in qualchì altru tempu.

Sfurtunatamente, San Petersburgu è i so boroughs sò ricchi in locu. È, sè vo avete u tempu, avete duvutu definiscemente visita à u Tsarskoe Selo cù u Palazzu d'Alexandru è u Parco di u Circundante.