Ecuador - chì vede?

L'Equadoru hè un paese unicu, stinnutu di i dui banchini di l'equatori. Hè una di l'inorma in u mondu sanu: in u so territoriu hà una majuristiscia di muntagnera di l'Andes, l'Amazonia esotica, una longa spiaggia cun decine di i megliu centri di l'America miridiunali. Attracciazioni in l'Equadori sò solu massi.

Cuenca, Equador

Sta cità hè bè ragiunatu per esse a più pintore è antica. Se vulete messi in a cultura di l'era coloniale, vedi u strutturi medievali spagnoli è l'strutture di l'Incas, site quì.

A cità hè stata fundata in a fine di u XVIe seculu, hè a terza più grande in u Ecuador. À quest'ora hà pigliatu u locu di l'anticu settlement di l'indi Tomebamba di u V sèculu. In Cuenca a modernità hè chjucu cù una cultura antica, manifestazione in assai monumenti antichi, parchi è valori di civilizazioni passati. Parechji sò sò inscribed in UNESCO World Heritage List.

Plantazioni di rosi in Equadoru

L'Equadoru hè u locu di nascita di i rosi più belli. I crescenu nantu à e piani di volcani digià ani stati - quì hè u territoriu più adattatu per elli. I parcorsi endirezi di rosi in Ecuadoru sò chjappiutu per chì u sole u distrughja in un angulu right - tutti e piante in questu casi ricevenu un massimu di luminiscenza è calori.

A causa di u clima stabilimentu, i rosali sò cultivati ​​quì l'annata sana. A maiò parte di i piantazioni sò lucalizati vicinu à e provinzi di Pichincha, Asui è Cotopaxi. Cumprate micca e so fiori in 72 paesi di u mondu, cunteranu bè l'ingrata.

Parchi naziunali di l'Equadori

In Equadoru, una natura assai diversa, un mundiale unicu chì hà criatu u prerequisite per a creazione di parechji zoni di conservazioni naturali è parchi naturali naziunali. Di sicuru, u Parque più famosu di l'Equadore hè u Galápagos.

Eccu alcune tortue, albatros, bogai, iguanas mare. Pudete dinò in u parcu solu in a presenza di una guida. A tarifa di entrata hè di circa 100 $.