Medovik cu custard

Medovik hè un tarri soru deliciousu. Ci hè parechje scelte per a so preparazione - i dui più interessanti di elli stanu aspittendu quì sottu.

Torta "Medovik" cù crema

Ingredients:

Per u pasticcu:

Per custard:

Preparazione

Per fà u celu tradiziunale cù a crema, a pani pò esse fatta in un bagnu di acqua. In una granecca valdi in l'acqua, putemu un cuntaculu di un tene più chjude. Quandu l'acqua furiu in una granca di pezzu, arrubbe un pezzu di mantra in un cuntinuu più crescente è a puzzicheghju, trascendu. Immediately after this, aghjunghjite i zuccaru, soda, u meli è impunite in u ova. Trascendu, fremenu u mischju durante 5 minuti. Poveri poverò in a farina, trasfurmendu in a massa. A so sustenemu per uns 5 minuti, è andemu da a distribuzione nantu à a tavula, chì era strappatu cù farina, è l'aghjustemu bè. Dividemmà a pasta in 7 settei, chì sò esaminati. Opiscemu una rossa, nantu à u contu di quale aghjustemu u nostru tortu. Agghiuncè la panera di panura ligeramente cù a farina, aghju pututu un pastellu nantu à ella è à 200 ° C aghjunte per 5 minuti. Agghiunciu u pezzu immediatu in u cuntour di u pianu. Facemu u listessu cù tutti l'altri tortu. Allora tumbèbbe tutti i scorci in un fogghiu.

Avà tratemu da a crema: rumpule u oliu in una puchina, fassi cù molti di farina è di zucchero. Scappi in u latte (circa 1 vetru) è fremenu nantu à u focu medium. Ùn avemu coccudu, senza firmà in tràccia, finu à sparisce. Quandu a massa si cumincia a pivarraru, fate u resto di u latte è coccia nant'à u caldu fissu finu à fervura, è sempre afflitta. Avà scumpete a crema da u focu. Appena subitu u poghju chicchiannu, pusau u mantellu in questu è mischjà. Traspremessi i tanniculi, u cima di u pasticcellu è i marghjulini cù u custardiu, mentri a cima è i costi sò sempre strufinati di migliori. Un savore cumpagnu di u misura cù un foglie è colpi in un locu friddu durante 5 ore di macerata. Eppuru, in generale, più longu u pasticci secante, u più deliciosu saldarà.

A ricetta per un u melore chocolatee cù crema

Ingredients:

Per a prova:

Per custard :

Per glaze:

Preparazione

Mange ova di zucchero, melatu, burro e soda. Pudemu u cuntinuu cù a massa ricevenza in un bagnu di acqua è, stirring, fateurà 5 minuti finu à chì a massa hè tutta oghje. Dopu quì, rinfriscà da u bagnu di l'acqua, aghjunghje u coccu è mischjà bè. Mettite chjuche quantità di farina tamanta à u mumentu chì a massa cumencia à arraggià. Dopu poita, si sparghjia nantu à a table in moltu farina, è, per sperendu u resto di a farina, amassi a pasta fina. Dividisci in 8 parte, ciappiinu di quale hè diventata in un capu finu. In u cuntour di u tagliu chjappà i circles è affucò in un forru precuvenu. Tala taglioli sò furmuti assai rapidamente - solu 3-5 minuti. Tagliate a pasta ùn hè micca ghjittata, ma ancu coceranu finu à chì prestu, è poia moltendu in un pepino.

Per a u crema, aghjustemu u latte, a farina, u zuccheru, i ova, è, mentri, in un focu piccu, culanu finu à l'espunenti. Ùn lasciate micca a crema. U rinulu di u focu, aghjunghje l'à u cacao è mischreghje bè cù u whisk. Pudemu a crema à cool, è poi pozzu purtate a so manciata è a battiu bè. Inturnia intesa. Scorce a crema cun crema è sprinkle cù nuts. Ùn avemu bisognu di lubricate l'alta pastela - perchè averemu u glaze. Per fà questu, imbulighjate tutti i cumpunenti per u glaze in una punga è, stirring, coccia nantu à un focu per un'altru à 2 minuti finu à l'ingrossu di a massa. Pudemu u zuccheru chjappu nantu à a cima di u cicatrisu cun l'aranciu, è trascinate i costi cun crema è sprinkle cù chips di cicculata. Hè desirabili chì prima un nutizie cunfortellu cù un foglie durante 3 ori hà nantu à a temperatura di l'ambienti, è dopu un'altra volta in a fria.