Bile reflux

Normalmente, a bile, necessariu per digestionarii di nutritura in a lumen di u duodenu, hè cumposta cù l'alimentazione è si move per u longu di l'intestinu. A so accessu in u stomacu, esofago, larynx e pharynx hè impeditu da un sphincter muscular especial. Se ùn funziunhemu bè, u ribbellu di vapeur di vapeur opara - casting retrocede di enzimi pancretiques, zucchju duodenale è bile in u sistema digestivu.

Trattamentu di reflux biliary

Per riflettendu questu problema hà bisognu di scupriri a so causa. In ellu stessu, a malatia sottuponuta ùn si sviluppau, hè una cunsiguenza di l'altri prublemi digestivu seriu.

I sintomi di fume ( gustu amargu in bocca , un sensu di pienezza di u stomacu, stonchezza, eruccioni da vucche, u tristu dulore in l'abdomen) aiuta l'unica droga efficace - Ursofalk. A so sustanza attiva hè l'acidu ursodeoxiquycholic. Questu ingredientu pò esse eliminati a toxicità di refluxate, reduzdu u so effettu aggressivu in a mucosa glande è esophagiu.

Dieta cun rifllu biliu hè ancu impurtante. Hè basatu nantu à manufatti frazzioni è freti, 5-6 volte di ghjornu. U nutrìvule deve esse caliu o à a temperatura di l'ambienti. Avà da esse evitata:

Sopuli mucosa preferiti, cereali, varietà di pesci di u pesciu è carne, pane d'ayer, ligumi è frutti in forma rutta (cruda, stufata, foglia, steamed). Da e manciari, hè cunsigliu di tedescu, cumposti, kissels, frutti.

Terapi alternative for bile reflux - acupuncture, acupressure, acupressure, qigong, gymnastics.

Treating biliary reflux with remedies folk

Ci hè una infusione d'arba, chì vi permette di reduciri u dulore è l'altri manifestazioni di a malatia:

  1. Pigliate 30 g (2 tablespoons) di sante di lino è fiori di camomile, 1 settimonata di foglie balsammo di limone, u pranzu, a radicaria di u licorice è a leghenda di Leonuri.
  2. Imbulighjate i ingredienti, 2 cullizzioni di materia prima, pour 2 cups d'acqua (fistulu) è aghjunghje durante 10 minuti nantu à un vapore di acqua o acqua.
  3. Insistanu 2 ore.
  4. Caccia, pigliate un quartu terzu o a mità di un vetru di suluzione 4 volte à ghjornu.