Bagni per u rinfurzà di u cla

Unghjule bellu, brillanti è sane sò l'ugettu di assai donne chì seguenu a so impeccable image. Ma in i cundizioni muderni, ùn importa micca quantu a tecnica ùn aiuta micca à tutte a casa, facennu un travagliu impurtante per una persona, però, nimu ùn pò mantene a penna in bona condicione. È cusì i diversi prucessi chì volenu à rinfurzà i unghji, still appear in the list of cases of women moderni.

Una forma affidativa di rinfurzà e unghie

Cusì, a manera più faciule di fà i tagghieri forti sò di mantene banchi di 15 minuti cù solu solu solu, almenu una volta per a simana. Ùn fate micca firmà e so unghie, ma ancu impediscenu l'apparizione di ridi.

Unghie sustinevule per i unghji cuntene ingredienti freschezza, perchè i pezzi di unghje devenu esse umidità micca menu di a pelle - impedisce u delamine è reduce a fragilità di e unghji.

Hè impurtante ancu di utilizà l'ingredienti chì cuntenenu micronutrienti - aiutanu à fà chì e unghie più forte.

Per mudificà u culore di unghji utilizate l'ingredienti chì aiutanu à guidà u ghjallu - da i rimedii di casa, u rossu più famosu hè u ziddu di limonu.

Baths di salinu per unioni cù glicerina

Banchi di salti per unità - u modu più populari è simplice per rinfurzà e unghie. U salu, in più di l'esercitu, puderà evitendu l'aparenza di fungi è parechji malati dermatulogichi associati à a flora bactriana, è ancu u sal promossi a cicatrizzione di ferita.

Questu riservu naturale hè assai usatu in a cosmetologia, solu per i unghji, ma ancu per a peddi.

A raghula fatta da u sali di u mare hè più utili chì un bagnu di u salitu di roccia cumuni. A sal marina hè saturatu cù iodine, è parechji donne anu spessu per vede cum'è dopu à l'azzioni di restu munticanti sò stati rinfurzati, s'elli ùn eranu micca varnici. Cusì, per furnisce l'annu "restu di mare" per unità pudete esse cù un bagnu simplice - in 0,5 litri d'acqua necessariu per aghjustà 2 cullizzioni. u sali di u mare.

A raghula d'addevu deve esse caliu, micca caldu, è ùn deve micca più di 15 minuti.

Allora chì u salinu ùn secca micca e toge, 1 tbsp. glicerina. Se a glicerina ùn hè micca a manu, in seguitu una crema di u manu di regula risolviri a situazione - dopu à u bagnu, trasfurterà in i chjavi di u unghjetta è permettenu a mancia.

Un sustitutu riduvutu à a crema di u manu pò esse consideratu qualchì oli vegetale naturali densu - per esempiu, karite ( mantra di shea).

Tracetta per unità cù iodu

Iodine baths for nails - altra manera simplicia di rinfurzà e unghie. Iodine pò esse solu solu in soluzione o in cunglinda di u salitu.

Per u bacinu di u salinu cù iodu, hè dettu 0.5 litri d'acqua, 3 zipri di iodine è 2 cucchi. u sali. Se iodine hè stata utilizata, hè cunsigliu per micca di utilizà sal marina.

Ma a prufeta cù iodu pò ancu esse usatu senza l'aghjunzione di u sali, è limitati à aghjunghje 1 settimana. glicerina medica.

Dopu u jodju, i unghji ponu giarate un giardinu, è pè disperse di questu, u bagnu dopu si usa - cù u ziddu di limonu.

Nail file with limon

U zitellu di limonu hè cunsideratu un agentu naturali di ubligatoriu - hè adupratu per questu scopu per a pelle, è per unità, è ancu per i denti.

Per un bagnu, ci vole à piglià 1 acqua limone è calde (250 ml). Ùn avete bisognu di aghjunghje una crema di moisturizeghja à un tal bathu - u zadellu di limonu ùn hè micca bè trattatu per via di a filosa oleosa nantu à e unghji.

So:

  1. Pulsà u zuccaru di limonu in u cuntinuu è aghjunghje l'acqua.
  2. Allora aghjunghje i unghji in a bagnera è aspittà 15 minuti.
  3. Dopu questu prucessu, sempre appliice a crema di u moisturizianu à i unghji.

Ughjetti bleu cù gelatina

Sè avete avvistu chì i unghie sò esse esse inzergati è propensi à a brittleness, per pudè rinfurzà l'avete bisognu à fà un bagnu cù un effettu effettu in a pelle è unghji cù l'ingredienti - gelatina:

  1. Per una bandella hè bisognu di 0,5 litri di acqua calde è 1 spoon. Gelatina, chì deve esse dissolute in acqua.
  2. Per 15 minuti, suttate a marigoldi in u bagnu.
  3. Allora lubricate i unghji cù una crema nutritiva o mantra.