Manicura sur l'acqua

Ciò chì ùn vene micca i cosmetologi, maquillaje artisti è couturiers, di novu rinfuzzini a bellezza feminina sottili. Allora i modelli di moda si formanu, invece un altru attuale insoliticu, ma, quantu tipi di manicure hè deduzzione, è senza esse dichjaratu. Ma tuttu questu per i ricchi è famosi, quelli chì pò furnisce u lussu di salone. E chì fà à i semplici morti, chì anu tante caru, una casa, famiglia è travagliu, a vita da anticipà à pagà. Chì ùn anu micca e donne o chì? Firmà, ùn caghjà micca lamentatu di a mancanza di soldi è di u tempu, ma piace à acquistà cù u rinfresione di i nostri ghjorni, manicurare cù l'aiutu di l'acqua chjamata "arcobaleno", chì pò esse fatta in casa.

Cosa manicura maravigliosa?

Un arcubugliu o un manicu di marmaru nantu à l'acqua hè chjamatu cusì per a so apparizione. A figura nantu à u so ughjincu, uttenutu com'è u risultatu di manipulazione simplici cù vernici, hè assai simili à a superficia di una pietra di marmo. Questu, sapete, hè una seduta abstracente multicolore elegante. Utilizendu u stessu culori, in ogni unu di i seguenti casu avete un disignu novu, unicu è unicu. Quì tuttu hè dipende nantu à a vostra imaginazione.

Ci hè una quistione naturali, cumu pudete fà una manicura nantu à l'acqua, se i prucessi umiti per u vernici sò stati morte. Dopu tuttu, nuddu discutarà cù u fattu chì quandu si lavava i platti, lavatu o purtava una manicure cun unghie volte? Ma nuddu contradicerà u fattu chì una lacquette hè chjusa di l'acqua è sempre sempre in a so superficia. Queste nantu à questu effettuu a tècnica di manicurosa nantu à una basa di acqua hè fundata. Hè propiu: in acqua calda, una sola pezzu di vernice di diversi culori sputanu in successione una per una, è in u pianu rimendidu un bastone stinatu hè dilujatu cù circles, octuplets, archi è e stiidi simili. Allora u so ghjuvatu hè ridottu quì, è a fantasia di creazione creata da l'imaginazione passa à questu. Hè fermu solu d'aspittà l'escimentu di u vernice per coperà cù una strata protettiva. Allora, cumu per fà una manicura di marmu nantu à l'acqua ùn hè micca difficiule, perchè da a prima volta, riceve qualcosa magnifica. Un novu mandarà invechji bianchi è vi maravigliate quandu è à chì tipu di "shisha" puderete visità in un salone di moda.

Da a teoria à a pràtica

Eppuru, vulete maestru di a tecnica di marmurine manicurée è scontra tutte cunnisciutu cun un tipu insoliticu di i vostri unti? Allora apre a salone di bellezza in casa. Prima di tuttu, avemu sceglite a basa di laca è copre u chiave cun ella. Mentre s'incariche, se selezziunate a culle di culore di i manichi di u futuru. Per fà quì, piglià 2-4 sfumature di vernici o pittura per u unghjettu artu. Ricerdu solu chì i manichi di u vernice nantu à l'acqua ùn deve esse in grossu, altri ùn anu micca sparghje in a film. Appena preparanu l'inventariu. In un vaso scaru per fremende l'acqua calda à i canteri, è nantu à a tavola racquavanu cotolette, spaghetti, latte crudo o Vaselina, scotch, unglutinante d'ungliu, servitori è pappelli di cuttuni. Parirse chì tuttu hè prestu, principià per creà.

  1. U ditto vicinu à u unghje hè densamente lubricatu cù una crema grassusa o ghjuvellu di petroljum (qualchì chjaru anu aduprà ancu una cinta adhesiva per pegà u dettu). Questu hè necessariu per fà più faciule in sguassà l'excedente laca chì hè culpita da u dettu. Solu sicura chì a griglia ùn vene micca in u so ghjuvellu, o a manicurée ùn mancu corregi.
  2. Pigliemu un di i vernici è fate una foglia nantu à a superficia di l'acqua. Quandu ci hè spargugliatu, repite u prucedimentu cù u culore sussegherente. È cusì face cù tutti i sfarenti sceltu.
  3. Dopu piglià u cibo e, lampèndusi nantu à a fantasia, cuminciamu à scrive un patronu. Sò micca esse u overdo, troppu chjassi ùn sò micca sempre bella. E chì a vostra ferramenta di travagliu ùn ponu micca scopre u bagnu nantu à ellu stessu, purga in u liquidu per sguassà u vernice.
  4. È, finitu, u momentu cruciali. Scopre uglu in u locu duva u dibuju era più riescita. Mentre chì u ditto hè in l'acqua, sguassate l'excedente film cù un sbattulu di cuttuni. Puderete sguassà u dettu da l'acqua, fate l'eccessore di vernice cù e funghi è stà aspittendu quandu u schema s'assegau.
  5. U toccu finale hè chì l'unghie chjucu sò cuparti cun un filtru è sò cuntenti cù u risultatu resultante. E, dopu adire, repite tutti i stessi 5 punti per i 9 marigoldi pendenti.

E finarmenti

Avà, sapendu cumu fà una manicura di marmu nantu à l'acqua, pudete pruvà cù fiori è scrive tantu cum'è piace. È se cumpareghja cù un capizzone francese, in generale avete bellu tutte e ricordi di manicura.