Thassos, Grecia

Un vacanze di lussu pò esse disposti per andà in l'isula di Thassos in Grecia . Questa isula picca puderà divintà una autonumia, postu chì in u so territoriu sò parechji risichi di metalli rari. Dopu Thassos, u gas naturale sò stratti. A maiò parte di l'isula hè cuparta di boschi tropicali, è questu locu hè noturiale per a prisenza di e ruine di a cità antica è l'alta muntosa di Ispazio (1206 metri). I platti locali sò cummigliati da fine sand, chì hè visibile ancu à grande prufundità, perchè l'acque di u Mari Egeiu sò veramente trasparenti. Ci hè vintu? Allora andemu da un tour da i monti è i magnificu plati di Thassos!

Echi di u passatu

Trà tutti l'isuli di a Grecia, Thassos hè a più sittintriunali, per quessa, ùn hè micca un furore dilettante chì hè caratteristicu di altre centri in Grecia. L'aria pulita. Questu hè dovutu à u fattu chì u 90% di u territoriu isulanu hè cupartu da i boscchi tropichi. A timida di Thassos hè assai veloce, a temperatura mediu varia in 28 gradi.

I megliu hotele di Thassos si trovani in a so capitale - a cità di Limenas. È Lymanas ponu esse cunsideratu per esse custruitu nantu à i ruvelli di una cità antica cù u stessu nomu. Arcuni di l'antichi edificamenti survivavanu, sò in Old Thassos (una di e parte di a cità).

Un grande interesse per i visitori di l'isula hè a cità di Limenarja. Questu settimentu hè u sicondu più grande di l'isula. A cità hà parechji platti, alberghi, chì, per via, sò assai più veci di Limena. Eccu u palazzu di Palataki. Stu stallazione di dui inseme cù torretti hè custruitu nantu à una roccia, à una altitudine di più di 600 metri. Da l'altizza di l'edificu offre una bella vista di l'isula.

Hè bisognu à pena visità u paese di i Teologos. In l'alte terranu sò parechje edifici antichi chì anu da interessu à i connoisseurs di l'antichità. Quì preparanu un platti savurosu è caprettu nantu à u sceccu, è hè sugettu di vìviri un vetru di u prufume di u vinu grecu casanu. Indifferenti dopu à pruvà sta platti ùn resta micca! Dopu avè travirsendu i paesi è i paesi di l'isula, un tempu di migliore per esplorà e spirantità lucale.

Beaches di l'isula

A prossima di u paesi di Potamya pudete truvà una di e prime platea di l'isula. Hè chjamatu Potos, a vita ùn ùn manque ancu a notte. Finu à a matina, ci sò discos, restaurateurs, bars.

I amate di u rilassamentu in i roccheghji cù a vegetazione aghjustà cum'è a spiaggia di Pevkari ("pini"). À a so vicinanza un gran numaru d'arburi di cunifuru si crede.

Per fà esse chjamatu a spiaggia naturale più belli è prumesse, hè a spiaghja di Chrysi Ammoudia. Ci hè lavatu da e mare trasparenti, finu à chì u mare fala a vegetazione, da sta bellezza hè simplice sopra. Parechje famìglie cù pienghje più ghjusti, u so postu hè attatu da u fattu chì l'ingressu à u mare hè assai gentile.

A spiaggia di più di l'isula di Thassos hè chjamata "Marmura", è questu hè micca una metàfora! Hè situatu assai vicinu à e posti induve u minerale hè minatu. A so zona custiera hè cuparta cun mulino di marmu. À meziornu nantu à a spiaghjola hè simplice impussibili di vede per via di luce di u sole.

U nostru viaghju hè vinutu fin'à un fini, ùn resta per sapè cumu per arrivà à Thassos. Per vola à u destinazione ùn vene micca ancu una charter. Prima hè bisognu à sbarcà in Salonicò , andà per andà in u portu di Kaval, ma da quì da mare per ghjocu per arrivà à Thassos. Ma sti picculi difficultà prendiri l'intiressi, hè solu per passà in a spada di sta bella isula.