Sights of Crete

L'isula greca, carattarizata da un clima piacè è quasi annu sanu cucciuni, diventa una grande popularity pè i turisti. Apertura di a staghjoni di natale hè in April è dura hasta a fini di ottobre, è l'absenza di u calmu suffocante è un livellu còmicu di l'umidità aportanu l'opportunità di rilassari cù piacè.

Attribuzione di Creta

A più impurtante chì a Grecia hè famusa per l'isula di Creta, chì a so attrazioni hè assai diversa - questu hè, sicuru, u Palazzu di Coniosi è u labirintu di u Minotauru. Situatu quattru chilometri da a capitale attuale di Creta, u palazzu hè quasi una cità sana, chì a so esistenza hè stata terminata per l'eruzzioni di u vulcano in 1450 aC. Misteriosi murales, salotti, passageri è passaggi fascinate visitatori, hè necessariu un ghjornu sanu per inspeccionà stu munimentu storicu.

Samarinsky Gorge in i Monti Bianchi - una stonda di 18 chilometri di longu, carattarizata da paisaghji di incredibilta bellezza. Passendu trà dui scoglii forti nantu à una freccia freti di a muntagna, ùn pudere micca solu a bellezza, ma ancu pruvate à vede i capri famosi di Cre-Cree chì viranu in questa zona. In ogni casu, spiciarmenti a speranza per una reunione cù una capra ùn valuta, perchè ancu in i libretti, hè indicatu chì per vede hè una rarità è un grandi successu.

Posti interessanti

Se vulete Grèzia, Creta, i turchi ponu vistu in ogni mumentu di l'annu, ma ci hè un fattu interessante, avvicinendu d'aprili. A cità di Chania, cunnisciutu per a so età suprana l'età di Roma, appellu appellu à quelli chì apprezzanu u romantici è u cunfortu. Sicondu a legenda di u 19.04.1821, in a battaglia per a furtizza di Francokastello, i Turchi attaccèru tombu à centu cavalieri Crete, chì i ghargui pò esse vistu in quellu ghjornu à l'alba, allughjatu à u celu. Una volta à l'annu, i turisti agnelli per i mura di a furtizza, una volta un locu militare, è avà solu vacanti per vede un fenomenu meraviglioso. Nuddu pò esse affidabilitariamente sese ghosts o una ilusione creata da i nuvole, ma assai turistici chì anu visitatu a furtizza in a mità d'aprili affirmanu chì avè vistu ghost-riders going into the sky.

E sceltu quellu di fighjà à Creta, dà preferenza à a cità di Rethymnon cù i so strade rattine, i zitelli animati, una industria turistica bienvenuta. In Rethymnon Fortezza Fortress hè situatu, puru vacanti à l'internu, ma hè cunsideratu un locu locu è degnu di attenzione. L'imprissione hè ancu fattu da a ruta entre Chania è Rethymnon, stendi nantu à a costa, i porti di u portu è trasparenza di l'acqua di mare blu brillanti.

Dopu à andà à Creta, fate d'alcuni incù a lista la spiaggia di Elafonisi, famosa per a soia rossa è u fattu chì hè in questu locu chì trè i fiure sò: l'Etioee, Egeiu è Liviu. A peculiarità di stu fenomenu naturali hè chì l'acqua in una di elli hè calda, l'altru hè assai friddu, è in u terzu vi vede pocu l'acqua pocu pocu. Da a spiaggia di Elafonisi separa u strettu strettu, chì puderete ancu passà à pezu in u prufunnu. In regula, nantu à a strada chì i turisti visitanu a chjesa di a chjesa di Santa Lucia, è u monasteru di Chrysoscalitis. In a strada di u monasteru ci sò 90 passi, una di e quali hè oru, ma visibile solu per u veru ghjustu.