Attrazioni à Vicenza

In Italia, vicinu à Venise , ci hè un pittorescu di Vicenza. Hè statu parechje assai - ancu prima di a nostra era, ma di manera naturali, micca in a forma in quale hè oghje, ma in forma di una settimana peasant chjaru in a banca di u Riu Bakillion. Anu passà, è u stabilimentu criscinu à una cità chì in u Renaciali, u famusu architettu Andrea Palladiu hà travagliatu è travagliatu. À culleghju di l'Italia sò i posti di Vicenza. Dopu tuttu, senza a storia di sta cità, a storia di l'Italia stessa sia incomplete.

A voir à Vicenza?

U Teatro Olimpichi di Vicenza hè famosu in u mondu. A so apparizione era ancu senza Andrea Palladio - stu teatru hè l'ultima idea di u grande architettu è si trova in a strada chjamata in u so onore. L'unicità di u Teatro Olimpico hè chì hè u primu locu stacione interni chì fù custruitu in u distante 1585. Fici basatu nantu à a forma ovale, chì era una volta in tutti i tiatori di a antichità.

Duranti a custruzzione, una quantità maiò di a petra naturale chì era caru hè stata utilizata, da a quasi tuttu fù fattu, cumprese stati è ritratti in pietra di quelli chì donaron l'economie per a custruzzione di stu miraculu di l'architettura. U teatru era originalmente urdinatu per a luci naturale, è cusì per vede claramente a scena, in u nostru tempu usata per evidenza sfarenti sfumature.

In altri dritti, l'intrecate tiatrali ùn anu cambiatu, in questa forma virtuali, in u quali eranu cuncipiti da l'autore. U prublema principali hè a mancanza di un sistema di salameria in u teatru. Per quessa, durante e rendimenti vicinu à u teatru, ci hè sempri un carro di ghjudisimu. A capacità di u Teatro Olimpico hè di 1000 posti, ma oghje una pezza pò essa insegura per l'istruttura è a vita di i visitatori, è per quessa, più di 470 persone à u listessu tempu fanu micca lascià.

In u palcuscenicu di u teatru à quellu ghjornu oghje funzioni di teatru in l'esercitu di varii colectivi, perchè ùn ci hè micca un cumpagnu permanente quì. Ancu s'è issa u pruprietariu di u XVI seculu sò utilizati quì. Sò sustituitu in a caduta di i cuncorsi classici è jazzi tradiziunali, perchè l'acustiche di u teatru, dissenu parechji seculi fà, hè simplice semplice. A ghjente di tutte e mondu veni à sèntenu a musica chì hè stata aduprata in questi antichi forsi parechji seculi.

Posti interessanti in a cità

A cità di Vicenza in Italia hà assai altri siti turistici interessanti interessanti. À quelli di elli, era a manu di u grand mastru Palladio. A Basilica di Palladiu hè una struttura originale custruita cù elementi di decoru riutilizzati in l'architettura. Duranti a custruzzione hè stata utilizata bianca marmura originale tripla vettu Venetian.

U grande maestru hà designatu assai palazzi - chjuchi di palazzi urbani. Tutti i so palazzi sò uriginali è originali, ognuna di usu usa l'antichi esigenti è i metudi novi di a custruzzione inventata da u stessu Palladio. U patrimoniu principali di l'architettu hè villas. Fùbbenu stati construiti per l'elite di l'aristocrazia lucali è incodati in elli, l'intenzione di l'autoru è i riunioni di i clienti.

In più di i monumenti di l'architettura, in Vicenza pudete vede un ghjurnali d'oru insolite creatu da l'artighjani lucali. Dopu tuttu, a cità di Vicenza hè a capitale di l'urilleri in Italia, cusì un bon souvenir da Italia serà un ornamentu artighjanali originale. È visitanu i ristorante locale, pudete pruvà una salutazione - truffles, uttenita subitu in i chjassi di suburbani da porchi appiicati in modu di ricerca. Ogni culazioni maestri preparati da i cucinari di i ristretti lucali ùn sò micca inferjuri à a gloria di l'architettura di Palladio.