Ch'ella hè pussibule per un melone à a gravidanza?

In u periodu di sperenu à u zitellu, parechji manciarii sò interdetti, perchè avè un effetti avversi annantu à u fetu è a cundizione di a mamma expectante. Hè per quessa chì i femoni di a cunscienza adopranu assai cun cura di ciò chì manghjanu, è in una postu "interessanti".

Molte bè daveru chì sò prestu pronti à fà a marea, si sfrancate se e donne chì ponu spegghiate u melon. In questu articulu, avemu da pruvà à capiscenu stu tema.

Pudava manghjà in u gravidenza?

La maggiuranza di medichi creanu chì un melone durante a gravidanza hè un pruduttu utile. No sorpresa, perchè u melone cuntene una gran quantità di l'àlidu foliu, vitamina C, beta-carotene, è ancu elementi valori trace quant'è sodium, potassium, magnesium, iron and silicon.

Grazie à a presenza di questi ingredienti, u melone hè un rimediu naturali enormi per l'stress è a fatigue, l'insomnisi, l'irritabilità eccessiva è altri praticà chì spessu aduce l'espertu di u zitellu, particularmente u so primu trimesteru.

À a listessa ora, e mare avete trattatu quellu bacca cun cura. Allora, à risponde a quistione, sese puderè manghjà un melone durante a gravidanza, deve esse considerate i seguenti pasti:

Cusì, per manghjà un melone in u piriu di l'expectativa di u zitellu hè pussibule, ma si deve fà cun prudenza. In l'absenza di contraindicazioni, un ghjornu ùn pò manghja micca più di 200 grammi di stu bacca, è in a presenza di qualsiasi praticuli crunulogichi prima di manghjà, ci vole sempre cunsultate cù u vostru duttore.