E astenchi periculosi di gravidanza

Aspittendu una figliola o figliolu hè un tempu felice in a vita di ogni donna. Ma ancu s'addicisce senza cumpressione spiciali, per quaranta lonchi settimani l'organettu di a futura mamma hè struttura sustinute. È in i periodi di i cambiamenti mai più intensivi, u risicu di l'abortu ferma significativamente - queste simani sò cunsiderati cum'è a più periculosa durante a gravidanza.

Quale simane di gravidanza sò i più periculosi?

Daziunale 3-5 semaine u primu periscenu u periodu. Se in u corpu di una donna incinta in questa ora hè un prucessu infjammatoriu o altru prucessu patològicu (myoma uterina, endometritis, etc.), pò esse un abortivu in un stadiu iniziu.

U prubleimu ghjornu periculosu hè u piriudu di u gravidenza da 8 à 12 simane, quandu a placenta hè attivamente cultivatu è sviluppatu. Sì una donna hè risposta in prima (per esempiu, à un livellu d'hormona), ci hè una pussibilità di devviazioni in a furmazione è a crescita di u locu di u zitellu.

Patologii cromosomi in u fetuu sò ancu un periculu ch'elli ùn puderete micca chjappà. Hè assai impurtante di registràve in tempu per a gravidanza, è poveru per l'esame prima di u periodu di 12 mesi.

In u sicondu trimesteru, à dì, da 18 a 22 settimane, diventa rapidamenti tutti i sistemi di l'organi di u babbu. Duranti stu piriu, e femine in partire chì sò preseltu per periculu di un altru tipu - i risichi in u sviluppu di u zitellu. Avà hè assai nutrittu equilibratu di a mamma è eccassa ultrasonica.

Weeks of pregnancy da 28 a 32 sò ancu prutetti periculosi. U risicu di u niputu prematuru pò pruvucà una situazione anormali di a placenta, u so crescente o distanza, è ancu a fossa di l'acqua è l'apertura di u cervicu. Un signu piriculoso hè una gestite tardu - cù i so sintomi una donna hà bisognu di vede u medico urgente.

È, finarmenti, deve esse nutati chì durante a gravidanza a donna hè sottumettecible à malatii infizziosi (in particulare in u perjodu d'otoño-invernu). Puderanu rinfurzà u so corpu è ancu avè avè à avè u fèu.