D-dimer hè a norma

Comu sapete, durante a gravidanza in u corpu di una donna, sò parechji cambiamenti chì affettanu u travagliu di quasi tutti l'organi è sistemi. U sangue ùn hè micca una salute.

Sutta l'influenza di un gran numaru d'estrogeni in u sangue di una donna incinta, u sistema homeostatice hè sempre in un statu di "alerte". Stu fattu hè direttamente indicatu nantu à l'analisi: a quantità di fibrinogenu in u sangue, u protrombinu è l'antithrombin. Cusì, spessu una donna hè prescrittu un analizamentu di D-dimer per verificà i valori in a norma o quì sò devievi.

Qual hè "D-dimer"?

Questa analizazione ci permette di definisce a cuncentrazione in u sangue di i prudutti di degradazione di fibrinogenu, chì participeghja in u prucessu di coaggliu. Ie. D-dimer di alta dimostrau chì u corpu di una donna incinta hè propensu à i coati di sangue.

In a UE, stu mètudu hè generalizatu per esse ancu a prisenza di trombosi. Allora, se i valori di stu studiu sò rivenuti o sò in u spaziu normale, pò esse u 100% di prublema di affirmà chì a trombosi ùn hè micca a causa di u sviluppu di a cundizione d'emergenza emergente. Dunque, abbastanza spessu, D-dimer hè utilizatu in risuscitazioni, quandu u tempu hè di grande impurtanza.

Cumu hè realizatu l'assaura D-dimer?

L'analisi ùn hè micca diffirenti da u sangue di u sangue di u vechja. Prima di piglià a D-dimer, 12 ore di prima, hè pruibitu per manghjà, è l'analisi hè realizatu solu in un stomacu vacanti.

U sangue culligatu sottesteria un analisi kimtu minurizatu cù indikatore speciali chì determinanu a prisenza o l'absenza di prodotti di degradazione di i fibruogenichi. In solitu ùn hè micca più di 10-15 minuti per avè u risultatu, chì face possibbi à attribuisce stu tippu di ricerca per esce esse prucessi.

Valuri di D-dimer in gente sana

Di solitu, a norma di D-dimer in e donne chì ùn portanu micca i zitelli varieghja entre 400-500 ng / ml. È hè cambiatatu constantemente, è dependa da a fase di u ciclu menstruali. À quessu 500 ng / ml parranu di u sviluppu di una patologia.

Valuri di D-dimer in a gravidanza

A norma di D-dimer hè direttamente dipende nantu à u periodu di gravidenza è cambia cù l'iniziu di u trimestre dopu. Cusì accadarà dinò in u primu trimesteru stu indicador aumenta a 1,5 è pò piglià un valore uggu à 750 ng / ml. Cumplementu cù l'incrementu in u terminu, u valore cambiatà ancu à un grande grande.

In u 2u trimesteru i valori di D-dimer pudete alcuni 1000 ng / ml, è à a fine di u terminu - aumentanu 3 volte in paragune cù a norma, - à 1500 ng / ml.

Sì i valori di D-dimer sopravientu sti valori, puderà parlà d'una predisposición à a trombosi.

Valuri di D-dimer in IVF

In a maiò parte di i casi, l' IVF hè realizatu da u prucedimentu di superovulamentu, chì face un aumentu di l'estrogeni in u sangue. U so incrementu pò pruvucà u sviluppu di a trombosi in donne. Dunque, a constantità di u prucessu di sangue per D-dimer, chì in questu casu ghjucà u rolu d'un marcatu, hè di particulari impurtanza.

Normalmente, dopu una FVU rivinata, un certu eccessu di a tarifa D-dimer hè nutatu. In ogni modu, i so valori sò cumparèvuli à quelli chì sò caracteristichi di u sangue di e donne chì anu pregudu naturali.

Cusì, l'analisi di D-dimer hè un mètudu bisognu di a ricerca di laboratoriu, chì circate l'eliminazione di l'evuluzione di trombosi, chì hè bisognu di trattamentu rapidu è spessu prende à u sviluppu di e cundizioni d'urgenza. Per quessa, ogni donna pregnant si deve aduprà stu analisi, chì aiuta per identificà viulenza in u sistema di coda .