Moskina Collection - Spring-Summer 2014

A famosa scultura italiana Moskino rilitea 30 anni, è l'ultimu eventuali di a coletta primavera-estivi 2014, chì fù apertu da quelli supermodeli di u mondu di u XXesimu seculu cum'è Giselle, Amalia, Pat Cleveland è Violetta, hè stata prontu per questa avvenimentu impurtante.

Moschino Spring-Summer 2014

A marca di u Moskino hè cunzidiratu unu di i più ironici, perchè a so funzione distinta principali hè una figura luminosa, inusual è playful with elements of humor. In u culleghju primavera-estiu di 2014, Moschino hà tombu di mudelli di parechji anni dopu.

U principalamentu di u spettaculu era un paru di mudelli in u podju. I mudeli anu eranu contr'à l'imaghjini, un mudellu in biancu, l'altru in u biancu, unu in corta, u sicondu in longu, o dui mudelli chì riclavanu una "bona" ​​è "mala". Per esempiu, "boni" hè dressed in un vestiti eleganti femminili in una cascia cù rosi rossi è un cinturallu largu, è "dolci" s'assumiglia cume una tempesta fatali, cù un corpi à scarpuni nantu à spine, shorts corto cù chjassi è ghjira in una mura.

A cullizzioni sana estenu accumpagnata da un eseguitu musicali di a canzona "Girl bad girl", è sta frasa hè diventata un adornu per i cinture di marchi di u 2014.

A culliglia di giubileu di u Moschino 2014 era assai stravaganti. Era cum'è una sera attraversata è un vestiti di cocevule cù lighjate gentile è pastel, è speciali francamente vulgari, ricordati di a ropa di donna.

In quantu à a scelta di u culore, in a culore di Spring-Summer Moskino 2014 ci anu stampati culori, cum'è blanche, nìvuru, russu, turcu, metallo, beige è pezzu. Molti mudelli avianu stampi fiori, geomtrici è animati. Per esempiu, pocu cumuni anu fora un vestitu longu cù una stampa di una vacca nantu à una futtenda prima. Inoltre esse vistiti, capelli e blusce in strisci, gàizzioni è piddus.