Chemone di donna

Tradottu da u "kimono" giapponese significheghju ogni roba pè l'omi è di a donna, ma in a nostra menti, sta definizione hè straccata cum'è una tradizione japonesa fora affascinante chì reminiscente di un "vestu". Questa robba era stufa di geisha , ballarini è donne non fattore, ma parechji mudelli anu destinati à l'omi. Chì ghjè un kimono nurviziu chì s'assumiglia è chì sò e funziunalità di i calzini di stu vestu spaventu? Quì sta sesta.

Storia di e cose: u kimono di a donna giapponese

Hè pigliatu in prestu da i chinesi in quellu tempu distanti, quandu i pòpuli chì viviranu in u territoriu di u Giapponu mudernu, erani cunzidati salvaje è a via di a so vita è e normi culturali sottumessi à a Cina. U prugginitore di u kimono hè tradiziunale cusciottu chinese Hanfu, ricorde di un vistitu aruccu. U japunesi hà pigliatu quella siluette com'è a basa di i so vistimenti naziunali, ma doppu l'azzioni di e fruntiere statali, l'ind'i trappi tanti cambiamenti chì si fanu casi unrecognizable. A larghezza di a cammisa cambiò, a larghezza di u vestitu stessu, a struttura di u tela è i sculture. Solu in u XIX sèculu l'appiccellu hè familiaratu à tutti.

À u listessu tempu, unu deve esse chjappu per distinguì i kimonosi di i japonià è di i chinesi. Sì compite cun elli, Hanfu parle più brillanti è più intricatu ca u mudellu Japanese, chì ferma più modesta è stretta. In u vestitariu tradiziunale di e donne Japanese, ci sò parechje caratteristiche chì a distinga da l'altre robba:

Oghje in u Giappone, a ghjente pò ghjallinieri tradiziunali nantu à l'occasione solenni. Per esempiu, per a fugliale, a sposa è u sposu, in quantu à i so parenti usanu un kimono. À l'anniversariu di l'età adulta, chì si celebrà ogni annu in gennau, i ghjovani ghjente vistutu di i kimonos tradizziunali è u collu di fur, apparentanu in e strade.

Cumu avia fattu u kimono?

Per a costura hè stata utilizata un corta speciale di tela, chì anu una larghezza standard è a larga. Solu solu esse chjappu in parechni piezzi rectanguli è cosi. Per impidiscia l'aparicio di arrugati è ecclicità eccessivi, è ancu per assicurà chì e tagliu di u tela ùn sò micca cunfunditi cù l'altri, u vestu swept high slippetti libri. A fabbricazioni è a costura sò stati fatti manualmente, cusì a ropa custate assai soldi, è per quessa era purtatu cun cura.

In ogni casu, unu ùn hè micca bisognu di pensà chì tutti i vestiti eranu stati bisogniu. Infatti, ci era parechje mudelli dispunibuli cù eventuali formali, maritatu è e donne unmindia. Sposta da quissi criteri, i siguenti tipi di bagnu kimono pudaria esse distinguitu:

  1. Per a donna unmindia. In regula, questi eranu mudelli monocromati cù un mudellu discretu in tissuti à a cintina. Tali outfits anu chjamatu "iromuji" è "irotomesode".
  2. Per tutti e donne. Quessi sò restituite i kimonos di culori scuri, chì sò spessu usati in una tria di tè o di u ghjornu di u ghjornu. Sò chjamati "tsukesaje" è "komon".
  3. Lu kimono di zutturi. Hè custrittu da tessili caru, hè imbruttatu da u brodite da i filamenti di u doru è di l'argentu o dipinti. Questu hè sottumessu nantu à una cape uchikake, chì hà un lignu più grossu, chì s'assumiglia à un trenu di vestitu di casamento.

Cù què à usà l'kimono mudernu?

I mudelli tradiziunali u japunesi anu inspiratu assai disinfettori per creà cullizzioni tematichi, in chì a influenza di a cultura orientali hè traccia. Camini, capelli è brusgii cù i so angulari è i manichi aperti si parvenenu un kimono, chì u stile si face più originale. In u rigistru sò ancu presentati vestiti libera kimono , affezionati cù un oliu. Sò cunsigliati di cunghjuntà cù sacchetti laconii è micca micca soprapiù cù ornamenti multi-nivellu.