Headgear Art Nouveau

Oghje, in l'arena di a moda, pudete osservà cintunhe di direzzione diffirenti. Art Nouveau, o cum'è spessu chjamatu "art nouveau" hè cunzidiratu unu di i tendenzi più populari per creà un arcu di moda . E linii linii è i curvas, mudelli anuichi di i motivi di piantaghjanu teme l'imaghjini è a feminità. Particularmenti interessanti sò motivi fiori satued in un fondo nìuru.

Artighjanu Cappelli - chì sò?

U capelli di questu stile hè un sopretente. Chì qualchissia di capelli è cappucciosi ùn era micca? Formi emisferichi, trapeciali, rettangulari è ovale imprivevanu. L'attentione particulari mera i prudutti di forme cumplicati, certi volte prucessi.

Moda di u XX sèculu nantu à i capelli spessu cambiatu, i diseggiani pruvucati, a massa è u voluminu variati. Cusì, per esempiu, in u 1920 hà e chjapelli modernista di grandu grandu era populari. In i 40, i variations miniature eranu cumunnii cumuni, chì scantatu solu a parte di a frunti. Dopu quessa, a moda volta torna à culori lucali è largu.

Un impronta cusciglia nantu à a "decorazione" di u capu si abvia un stil militarizzatu. Berretti attuale eranu muderni, capelli di mari, capelli. Ddi femessi scandalous preferanu opini in eleganti in forma di cappelli-pompomi, arcuni, capuzuni. Un locu spiciale in a lista di toccu di quelli tempi hè occupatu da velu è mantelli moderni di i textu più stesu, stili è dimensioni.

Perchè a forma di i capelli cambiassi?

I tempi muderni anu un periudu di spirimintazzioni. A siluette di u costume spessu cambiatu drasticamenti. Comu u risultatu, a forma, u culore, u voluminu di i tocchi cambiani cù una velocia di billa. U so sviluppu in u spaziu era inversu propiu à u volumu di vestitu. Per esempiu, se a filetta di l'ombra era quellu chì hè vicinu à u grandellu naturali quantu pussibuli, allura u caprettu era pompiu è intricatu. À u tempu, abbastanti specimens pretenciosu è voluminoso, dopu chì u pruduttu cresce in u normu. Quandu hà righjuntu a massimu horizontale, u vestitu cresce verticalmente - l'articuli petitsi casi, appastu cù peni, cilesti.