Regoli di etiquette è boni modi

Ogni petita voli à esse una donna exquisite cun un modu di vita riccu. Parechji credi chì per questu hè abbastanza per vigilà l'apparizione, ogni staghjone per aghjurnà u vestitariu, acquistenu l'educazione suprarressa è truvate un cercolu aristucraticu di cumunicazione. Ma tuttu questu ùn sarà senza significatu se ùn cunnosci micca e reguli di l'etiquette femina. Eppuru, a grooming è e vistimenti di moda vi cuntene assai di voi, ma in fattu una cugnana hè stata boni prudenza prima di tuttu. Questu articulu hè dedicatu à u mumentu propiu, per questu l'etiunette hè necessariu è quale règiche prima era apprennitu.


I lezziò di l'etiquette è i boni modi

In u nostru tempu, simplicità è naturalità hè apprezzatu. Rispettate, è pruvvidendu cunvalidazione puri è brillanti à l' altri. Oghje, oghje cultivate è i boni bonu pupu sempri attruranu l'attenzione di l'altri. Avete esse educatu, riservatu è favuritu à tutti. Daraghju sempre a l'anziani è e donne chì sò pregnant, aghjunghje a porta per quellu chì seguitanu, è ùn anu micca ghjente in portu di trasportu publicu.

Impressa à cuntrole e vostre volte in u societatu è a ghjente, è solu cù sè stessu. Pruvate a mantene a vostra postura, parlate bè eccettu è legibbilmente, è camiò graziamente. Ancu in un locu di casa, duvite esse bè bellu vistitu è ​​pittine.

Eterni di l'etiquette hà prima sò tracciatu à a tavula. Per amparà e regule di serviziu ùn hè micca cusì difficiule, fate tuttu cù gustu è bellezza.

Regoli di etiquette pè e donne

  1. Ogni petra pruspettiva chì sempre porta sempre a manu cù a manu à sbadiglia o tossu, u listessu passa per strannutà.
  2. Ùn trattate micca a borsa in i ghjinochje, hè megliu per piazzate nantu à a spalle di u catedra o mette nantu à a chjappia.
  3. Olvidate nantu à i sacchetti di cilefanu in a vita di i ghjurnati, questu ùn hè micca applicà solu à i viaghji di cumportamentu.
  4. Sicondu l'etiquette in a camara ùn pudete micca eliminà u capicucci è i guanti, ma avete bisognu di caccià u capicucinu è a mittens necessariamente.
  5. La conversazione secular - ùn hè micca un locu per u mumentu di chiarizzia, è dinò di teme per a pulitica, religione è di salute.
  6. In cunferenzi è avvenimenti ufficiale, avete bisogna à pusà diretta, ùn ne riceve nantu à qualcosa.
  7. Ùn vi scurdate di pudori è sensu di prupurzioni.
  8. Una dama vera ùn imuralla mai. Per cupià l'imaghjere hè l'altura di a indecenza.

L'imbusche di a so educazione hè sempre cunsiderata in moda. Per esse cultivatu esternamente è internu hè pussibile solu cun u desideriu è autore di cuntrollu. Ùn si scurdate micca a verità simplice - ciò chì semu, questu è a nostra vita!