Composer Andrew Lloyd Webber hà dettu in i so memorii chì pruvò à intruduce suicidiu trè volte

Oghje per i fannii di u cumpagnu inglese di 69 anni Andrew Lloyd Webber in a stampa pareva una nova interessanti. U creatore di u musicale "U Ghjochi di l'Opera", "Evita", "Cats" è assai altri dicenu d'avè parlatu di ciò chì hà scrittu in i so memorii "Sin una Mask", chì era publicata.

Composer Andrew Lloyd Webber

3 voti chì Andrew quasi se suicidiu

A so storia di a memoria Webber hà iniziatu chì ellu ùn vulia micca scrivite. In u so avete, hà campatu a vita più ordinariu è u mette nantu à a visualizazione seria stupidu. Malgradu questu, u travagliu "Sin una Mask" anu vistu ancu a luce è ghjudicà da u numaru di copie vindutu guidanu una domanda incredible among fans. A maiò parte di tuttu in u libru, Andrewu tocava à u sujetu di suicidiu, perchè pruvatu a scherzi 3 volte. A presentazione di u travagliu "Perchè una mascara" u cumpusitori accuminzava da cuntà di quelli casi chì ùn vulia micca vive.

Eccu alcuni cuncesi Andrew ricorda u so primu tentativu di suicidiu:

"Aghju aghju tena amata di a musica da a mo zitella, ma ùn aghju micca stata cunfidosa. Mi paria ancu chì ùn aghju micca talentu è ùn aghju micca un futur in musica. Quandu eru 14 anni, dicia chì a mo vita era disgusta. Allora era visitatu da pinsà di suicidiu. Trascorra à parechji farmatichi è cumprà 2 packs di aspirina. Dopu à questu, hà livatu da i so genitori prugrammi chì anu fatta à ferma u so dulore severu. Dopu quellu di a casa, pigliò un autobusu è si n'andò in un paese di Lavenem. Quand'e scappau l'autobus, hè vinutu à mè chì ùn era micca tutale cusì tràggicu. Ùn aghju micca sensu di andà in l'scola, è ùn sò micca sentu felice in a mo famiglia.

Allora Andrewu si ricurdò l'episodi suttumisu in suicidio:

"A seconda volta pensu chì vogliu muri in u 1960. Allora l'hà studiatu in l'urbe, è avemu avutu una formazione militari. I prughjetti di l'armata sò sempre avutu devessu per mè, è ùn aghju micca passatu. Da questu, era struitu di malu. Aghju compru una lotta d'aspirina è bechja tuttu. Aghjunghje ùn aghju scurdatu di qualcunu, ma quandu aghju apertu l'ochji, u duttore facia nantu à mè. Questu scantatu è hà cuminciatu a chianciri, dicendu queste parole: "chì vulete fà? Ùn sapete quantu tu temite u vostru genitori! ".
Leghje ancu

Webber quasi nun si cumanna suicidiu in u 2010

Dopu chì u cumpusitori cuntò per chì u pensamentu di suicidiu in u 2010:

"À quellu tempu eru già tantu un cumpusitori populari. Hè un piccatu di lamentà à a mo vita, ma avà ci era prublemi. M'arricordu chì aghju passatu u trattamentu per u cane di pruteu è dipoi u vulia senza respirazione liberamente, cum'e pigliu dighjà terribbili u dolore. U mio mèdicu i medicini prescritti, ma ùn aiutanu micca. Allura fù torturata annantu à un annu è hà cuminciatu à pensà à u fattu chì vuleva mori. Grazie per a presenza di a me moglia Madeleine. Hè quella chì m'hà aiutatu à superà sta strezza difficult in my life, per truvà un ostatru bona. Madeleine hà purtatu à daretu à a vita è poveru chì avete chì, in addition à u Tony Award, ci sò assai assai altri cose interessanti.
Sir Andrew è a so moglia, Lady Lloyd Webber