Melone - pruprietà ùtule

"Fai l'ochji ghjovani, i labbra sò freschi, i capelli sò brillani, e donne sò belli, è l'omi sò sbagliati" - cusì in l'est parranu di u melone.

Perchè hè un melone utili per una persona?

Grazie à a grande quantità di glucose, u ferru è a vitamina C , u melone hè longu hè statu usatu cum'è un aiutu restorattivu, quandu si ricuarà da e malatie seriche è a perdita di sangue. In modu, u ferru, uttene da i prudutti di a pianta, hè megliu assurvatu solu in cunglisa cù l'acidus ascorbic (vitamina C), cusì hè bonu per u melon d'utilizazione per a prevenzione di l'anemia di deficienta di ferru. U Melon cuntene assai àghjidi follicle, chì hè particularmente utili à a gravidenza. In più di a vitamina C è l'acida folica in melone cuntene vitamini A, PP e vitamini B.

Inoltre, u melone hè ùtule:

U melon cuntene silicu, chì hè necessariu per a salute di i capelli è unghji, è maskerie di meloni aiutanu à secci è debilitatu a pelle per acquistà un apparenza sana è radiante. Ùn hè cunvalidatu chì u supermodelu Cindy Crawford utilice l'estrattura di melone cum'è l'ingredientu principali per una di e so linee di cosmetti.

Comu sceglie un melone?

Prima di tuttu - per l'oliu. Un melone madu hè un aroma delicatu dolce, cù noti di meli, vaniglia, pera o ananas. Sì l'arzu hè liggeru ligne à uceculu - u melone hè micca propiu, se ci cede da a decadenza - hè overripe.

Inoltre, un melone madu deve avè un spissore (circa u lápice), zucchini seccu. Peel, se presses from the side opposite of the stem, quandu deve primavera, è quandu aghjunghje u melone cù u to palme, emetti un sonu tristu.

Ùn cumprà micca un fruttu chjucu, o un fruttu cù una pelusa danucata, perchè, a causa di a gran quantitata di zuccheru, a polpa di melone hè un ingaghjamentu favorevule per i bacchi è un pruduttu pò causari avvilinatu.

Contraindications

Tuttavia, anche tutti i so pruprietà ùtule, u melone hà una quantità di contraindicazioni. Per esempiu, ùn deve esse cumminati cù altri alimentari. Hè valura à cunsumà melone nanzu più di prima in 20 minuti è micca più tardi à 2 ori dopu da manghjà. Ùn deve esse manghjatu da e persone chì soffrenu di gastritis è ulcera peptica duranti u periodu di esporatazzioni. L'usu di u melone si deve esse limitatu à quelli chì sò cun diabetes, cum'è cù l'amole à omi (melone pò causà indigestioni in u zitellu).