Mustarda - bona è mala

A mustarda hè cunnisciuta da l'antichità, è micca solu com'è una salsiccia calza, chì hè adattata per parechji platti, ma ancu com'è un pruduttu medicamentu per l'usu esternu. Oghje, torna tornata popularatu per i so pruprietà utili.

Chì hè l'usu di mustarda?

Serà moltu più faciule per capiscenu questu si vo riferite à a cumpusizioni, è quellu chì devi esse admittatu, hè assai riccu.

  1. In i grani di mustarda, è per quessa, in u somme finitu o u pollu, a vitamina A si trovi, è in a forma più stabilita. Questu significa chì hè cunservatu per un bellu pezzu, facennu mustardu utili à l'ochji, a pelle è u capelli.
  2. Una altra vitamina in a cumpusizioni di u miraculu hè u vitamina E. È dinò hà un effettu benefizièvule nantu à a cundizzioni di u capeddu è a pelle, è in più, u toccu hè necessariu per l'operazione normale di u sistema riproduttivu femminile. Fate l'altri cose, sta vitamina hè un antioxidante putente, perchè à certi punti chì u benefiziu di a mustarda ci hè in a so capacità per prutezzione di i nostri culu da u danni da i radicali liberi.
  3. Una vitamina D in più raru, macari trova in mustarda. Questa sustanza biologica attiva ùn solu l'assistenza à l'assimilazzioni di caldu è fosforu, ma ancu regulanu i prucessi di a divizia celular è a produzzione d'hormone.
  4. A mustarda hè una fonte di l'acidi lipidi poliinsaturati, pruduci un oliu sanu è gustoso. Tali àzi umidi normalizza u nivellu di colesterolu in u sangue.
  5. U gustu piccu di u condirallu hè di causa di a presenza in quì di glucosidi di sinalbine è sinigrin. Hè pruvatu chì cuntribuiscenu à a sputus discharge, è per aiutatja aiutà in u trattamentu di certu patologi respiratorii.
  6. Ùn private di mustarda è minerali. In queste trova iron, calcium, magnesiu, zincu è certi elementi.

À a influenza di mustarda nantu à u corpu

Cusì, truvamu chì u cundimentu picciu pudendu migliurà a cundizione di u capeddu è a pelle, facilitate l'esercitu di tossu, ma hè micca solu. Hè pruvata chì a mustarda stimula a secreziunzione di enzimi digestivu, chì improvisa a furmazione di grassu è di prutini, cusì u so aghjuntu à i manufatti carne hè tutta cumplittamenti. Cusì, u cundimentu mellora a digestione, facilitate l'accelerazioni di i prucessi metabolichi in u corpu. Ma quì ci hè un altru parte di a munita: a crescita di pruduzzione di u ghjornu gastru pò esempiu la cundizione di e persone chì anu gastritis cù una alta acidezza, colitis o ulcera peptika.

Oghje, a mustarda secca hè largamente usata per a perdita di pisu, perchè hè un pruduttu cuscidu affordabbli! Cù ella faciule nantu à e duminii problemati, è spessu si ponenu un risultato notu. A mustarda rindia a pelle, stimula a microcirculation, i prucessi metabolichi attranu più attivamente, in cunnessione cù elli, ponu esse dimostratu di e manifestazioni di a celulitis . In ogni casu, ùn ci hè bisognu di seduce, perdita di u pesu cù l'aiutu di a mustarda, ma senza cunformità cù a dieta è l'esercitu moderatu, nimu hà mai successore. A strada, assicura cun quale si deve esse done cun cura, perchè pudete piglià una cremette o reazzione allergique.

Hè distinatu, citatini deve esse fatta da i verbe più popliani di mustarda, i benefici è faciule da ellu sò circa uguali, cum'è da u cundimentu in modu di polvillo o salsa, perchè anu componii simili. A peculiarità di a mustarda di a foglia hè u cuntenutu aumentatu di l'oxalate, per quessa, ùn hè micca cunsigliatu di manghjà e persone chì anu malatie di rimane, postu chì hè pussibule formate e pietre.

Cusì, i ancisteri ùn anu purtatu questu spezia à i nostri ghjorni. Pò esse cunsideratu un rimediu riali, ma cumu, cum'è parechji pianti. Invece, cum'è questi "medicani", a mustarda ùn hè micca solu bonu, ma ancu perdublemente, perchè deve esse usatu in una manera limitata. U abusamentu di cunditu pò guidà à una cremazione di a mucosa di u stomacu è di l'intestini.