Emily Ратажковски hè statu apparsu nantu à una tappa di rivista Glamour, avè rittu qualcosa di a sexualità

Famusu mudellu americanu di 26 anni, Emily Rataskovski divintò a face principale di u duminiu di lugliu di a publicazione Glamour. In più di una sughjetti di foto interessante chì pareva nantu à e pagine di a rivista, i lecturi anu da pudè acquistà l'intirmedia di Ratjakovski, in quale ellu opinò nantu à u feminismu, a sessualità femminile è a carriera di u mudellu.

Emily Ратажковски per a rivista Glamour

Entrevista di Emily per Glamour

U mudellu di 26 anni hà iniziatu a so entrevista per dilla à a so sexualità:

"Pensu chì a sexualità hè una cosa maravigliosa. Francamente, aghju moltu di questa qualità. In ogni casu, sò cunfunditu chì a maiò parte di e femine oculta a so a sessualità, anche si deve esse orgogliu. Per mè, per esempiu, hè assai impurtante chì l'altri ùn si sò micca avè percepitu perchè l'usu. Mi pari chì l'energia sessuale chì vene da u ghjornu sessu hè un rigalu, micca un vicio. A sexualità deve esse admirata, deve esse elogiata, è ùn dettu micca à a cunnanna di u cantu.
Ратажковски li dilla di a sexualità

Dopu fattu, Ratjakovski hà discorsu di parlà di u feminismu:

"Ricivutu pocu tempu aghju attruvendu per u fattu chì un amicu meu, un omu, m'hà dettu chì u feminismu ùn hè micca un muvimentu, micca una lotta per i diritti, ma qualchì assurdu femininu. In u risultatu di a nostra conversazione, hà dettu chì tutti i feministi necessanu emissione un certificatu è nunda più. Per mè, era un gran insulte è malincipente. Dopu stu dialogu, accuminciavu à capiscenu chì parechji in principiu ùn capiscenu micca chì feminismu hè. Per me, u feminismu hè un occasione di sceglie è fate assai orgugliosi di a to scelta. E tutta di parlà hè assurdu è locu.

In seguente, Emily hà decisu di toccu a carriera di mudellu è dettu di ciò chì significa per questa travaglia:

"I piaci di essiri mudellu, ma dinò una tradizione impurtante. Eccu ùn avemu micca significatu rispunzie materiale o amministrativu, ma a responsabilità davanti à u visor. Aghju devene à pruvà à pruvà ch'e aghju pigliatu u mo locu da dirittu Ùn pudemu dì chì l'affirmazioni per mè hè assai difficili, ma hè un prucessu longu chì ùn pò micca tollerà l'errore. Inoltre, sò sempre da pruvà chì a mo vita hè assai dinamica chì u visitatru pò vedà in i ritratti, perchè senza sta carriera di mudellu successu hè assai difficiuli di custruisce ".
Emily Ratjakovski - mudellu
Leghje ancu

Dopu l'esternu hè l'anima umana

A fine di a so entrevista, Ratjakovski hà dettu quarchi parolle da u so aspettu:

"Ùn dissimulare, ma assai persone mi cunsidranu un simbulu di u sessu. Per esse onesto, sta affirmazioni hè assai afflitta per mè, ma ùn tutti ùn sapanu ciò chì hè detta a me apatia. Perchè ùn hè micca paradossu, ma l'intarsu hè più impurtante à e persone chì u partitu internu di una persona. Questa situazione hè assai pezzu. Averaghju capitu chì u mo travagliu hè per fà e belli sessi di foto, ma hè luntanu da u principale in a mio vita.