Looseness

Looseness hè un tracatu di caratteru, chì hè definitu cum'è a mancanza di disciplina, a perseverancia in cumpurtamentu, depravità è immoralità. Spessu, questu termu hè adupratu in u sensu di "promiscuità sessuale", ma in fattu u sensu hè assai più largu è pò esse includendu gluttonu, l'alcoholismu, è a mancanza di fundazioni morali è un sensu di vergogerie per atti novi.

Promiscuità Sexuale

Looseness in a sfera sessuale facilite l'incapacità di cuntrolla e so vuluntà è a vuluntà sessuale à intervene in e cummerciu sessuale independentemente di u cumpunenti murali di u tema. A promiscuità di i femine è femine pò esse manifestamenti in adurterie, cambiamenti freti di u partiretu sessuale, relazioni sessuale cù stranieri (spessu in un state d'embrizione).

Sì i primi relazioni sessuale eranu cunsigli in vergogini prima di u matrimoniu, ora a coppola viaghja cumune liberamente davanti à a casale, è e relazioni sessuale pò principià da u principiu. Ancu s'ellu era creditu chì in a prima data ùn hè micca impurtanti ancu di petite una persona.

Contra u sfondate di a situazione tristezza generale in questu rispettu, l'immoralità pupulare creci ancu: tutte di una età più vechja i zitelli è adolugiani anu sessu. Avà una zitella di 14-16 anni chì faci un abortu ùn hè più una rari.

Científici di New Zealand anu truvatu chì a promiscuità sessuale razziate altre tipa di dissonazione, aumentendu a so inclinazione per elli. Per esempiu, e donne chì cambianu frecuentamente cambiani i so cumpagni sessuale sò più probabili di vìviri è dopumi. Studii di l'omi, tali mudelli clarici ùn permettenu micca di revelà.

Alcoutismu: una malatìa o dissonazione?

I medichi cugnanu chì l'alcoholismu hè una malatie, è esisti trattamentu. In ogni casu, a pupulazione hà una vista à stu fenominu: assai credi chì ùn hè micca una materia di malatia, ma di spustamenti moralmenti. In fatti, e duie ponu riunite, tutte e cose solu in u so modu: l'alcoholismu hè di una natura duali.

E persone chì crèdenu chì l'alcoholismu hè una licenziu emissioniunale eccessionale, ùn anu micca vistu cunsiquenzi cum'è a febbra bianca, attacchi di epilepsia o morte. U prublema hè chì una persona si svolge in questu quasi volunteramente - postu chì nimu ùn escidiu di beie, è ellu faci nantu à a so propria iniciativa. Dunque, u primu vetru - hè una manifestazioni di ieddi, dopu à quale ci ponu avè parechje cunsiquenzi. Parechji si cumincianu à vìviri è ùn pò micca firmàrisi finu à essiri bè cumplicatu, è a culpa di questu hè precisamente u primu vetru. Ùn aghju micca avè principiatu - ùn ci era nunda di stà.

L'alcoholismu cum'è una malatìa pò esse attribuita à una ressore, psicosi alcoòlica, incaunisioni, di drinking. In questi casi, hè difficiuli di trattà senza misure medica, è quarchi cosa hè impositu. À u listessu tempu, ùn hè micca stranu: una persona sceglie, hè malatu cun ellu o ùn hè micca malatu.

Ci hè un prublemu simplice ma precisamente dicendu: "Ùn pudete micca bevià - ùn biaraghju micca!". Chì significà di pudè bevi? Hè a mente nantu à quella u mumentu chì l'intruszione hè spressione assai debvu, cusì chì in a matina dopu si pò svutà senza sensu di resin. Sì una persona ùn cunnosci micca a misura è inbitta, ùn ùn sà micca bè. Sfortunatamente, questu hè un fenomenu cumuni.

L'alcoholizzamentu hè in modu naturali. Questu hè quellu di questi casi chì u paci hè rispunsevule per l'apparizione di a malatia è per u so sviluppu. Se una persona cambia a responsabilità à i parenti, a medicina, a vita - probabbilmente, a fine hè triste. È accettà solu a respunsabilità di una persona per pumparice è a decisione di limità l'avete aiutà à esse da u problema.