Sisteri Kardashian accusati di fraudulent

A cumpagnia Hillair Capital Management hà suplanu tres rapprisintanti di u clan Kardashian - Kim, Courtney è Chloe. In l'affirmazioni di sustegnu hè stata dicendu chì i celebriti violati i termini di u cuntrattu è ùn anu micca publicamente a marca Kardashian Beauty. Se u trio si trovi culpè, averanu bisognu di $ 180 milioni.

A vita hè in un'impastu tutale

I ragazzi da a famosa rialità-famiglia si ponenu una vita so attiva. Voluntariamente parranu cun rapprisintanti, disperse à glossu, cumunicà cù l'amatori in i riti suciali. Grazie à l'Internet, i abbitanti cunnuscenu tutti di i so ìduli, perchè curreghji urientali ogni passu, è sfilanu e so pagine.

A dumanda siparata di l'utilizatori armenu i sicreti di bellezza da l'astri. I patroni di Hillair Capital Management cuntonu di questu, cumprà da Boldface tutti i diritti à a marca Khroma, pusseduta da i soru Kardashian.

Leghje ancu

Obbligi impiegati

Sicondu u cuntrattu firmatu da Kim, Courtney è Chloe, u nomu di a marca fù cambiatu in Kardashian Beauty. Bellezza hà ricivutu $ 10 milioni è hà da piglià a so promozione. Tuttavia, pigliate u soldi, scurdanu di l'oblughi, è invece di travaglià per l'aiutu di Hillair Capital Management, accuminciaru a circà un patronu. Olori di fraud è falce!

Avà u cumpagnu offisu vole rimparà i fondi investitati in u prugettu, cumu punisce i rè di Kardashian financeramente, furcendu à pagà danni. A quantità di fine pò esse quantu $ 180 million dolares!