Megan Fox è Shia LaBeouf

Sweet couple Megan Fox è Shia LaBeouf anu più frequente in publicu, una nova onda d'interessu à quale riappariscenu in u 2015. I ghjurnalisti è philistine si dumandenu se hè un ghjocu delicatu, o si trova assai seriu. Intendemu di cumprenderà cun voi.

Una biografia di Shai LaBeouf è Megan Fox

Shia LaBeouf nascìu l'11 di ghjugnu di u 1986 in Los Angeles in una famiglia inusual. Patri Shayy, Jeffrey Craig Labath - clown, madre - Shane Saide - dancer. Dopu un pocu tempu, i me parenti divurtu, per l'addiction di u mo babbu per pumparice. In u 1999, à l'età di 13 anni, u zitellu starred in a so prima film, a serie "The X-Files", u 6u episodiu di a Season 7. Dopu, u pittura "Treasure" seguitanu, induve l'attore putevi a demostrazione di i so capacità drammatichi. In u 2004, un ghjovanu attore starred in a pelicula "Triumph", basatu annantu à i veri avvenimenti. Quandu analizà a film, i critichi piglianu stu travagliu ambiguusamente. A film "Paranoia", chì hà purtatu in u 2007 u successu longu di u so espertu di Shaye, a porta à u passu di u passatu di ricunniscenza è di pupularità.

Megan Fox hè natu in Oak Ridge, Tennessee u 16 di maiu, 1986. Megan era a siconda zitella in a casalinga di a famiglia è di vigilatore per i prigiuneri. I matri divurtu quandu Megan era solu trè anni. A mamma tornastru, è u padru pigliò a so famiglia à Port St Lucie, chì ghjè in Florida. Educazione forti di u padrastu di a chjesa, hà purtatu à u fattu chì Megan hà criatu cum'è un criaturu ribellu. Doppu l'età di cinque, a zitella hà cuminciatu à ballà, dopu chì questu hobby guariscenza u so ricunniscenza è ricumpins. Cridà in a so forza, ella va per cunquistà Hollywood. Dopu 2010, l'attrìzia hè in un partitu ufficiale cù l'attore Brian Austin Green. Hà duie figlioli - Noah Shannon Green and Body Rans Green.

Projecti cumuni

Dopu u liberatu di una altra parte di "Transformers", induve Megan Fox hè statu rimpiazzatu da u mudellu Rosie Huntington-Whiteley, è Shia LaBeouf hà datu unepochi di entrevista cumminciosa, i rumori dissiru chì l'attori sò scopre. Dopu, Shia fici una confession franco - hà avutu una relazione cù Megan. Ellu disse chì: "Ùn aghju mai vistu differenzi in u travagliu persunale è u travagliu, ma a relazione cù Megan hè a nostra attività". Era aligria chì Megan Fox abbandunò u prugettu, perchè era assai più faciule senza a so "lingua forte".

Leghje ancu

À u listessu tempu, nantu à e dumande di i ghjudiziori in quantu ellu evalueghja u so affari cun Fox, chì era in una longa rapportu maritali cù Brian Austin Greene, hà ripetutu assai volta cù intonations differenti: "Ùn sò micca ...".