Dritti di u zitellu in a famiglia

I dritti di u zitellu in a famigghia sò regulati è prutetti per leghjenu, internu è internaziunale. A Federazione Russa è u Ucrania, seguitu à u stradellu di l'estatesi ligali è ecunomichi, anu adduzzu assai documenti internaziunali in u campu di a regulazione di dritti umani, è anu ancu deve obligazioni di prutege i diritti di i zitelli. Allora, un minore hè cunsideratu un zitellu; à 18 anni.

Diritti di u zitellu in a famiglia in a Federazione Russa

In Russia, i diritti di u zitellu sò regulati da e sti liggi e atti legali:

  1. U codice di Famiglia di a Federazione Russa.
  2. A liggi di a libertà statale "Cumu a tutela è tutela".
  3. A liggi giuridica "Danti garanzii fundamentali di i dritti di u zitellu in a Federazione Russa".
  4. A liggi giuridica "Danti i fundamenti di u sistema per a prevenzioni di negligenza è di delinquency juvenile".
  5. Decretu di u Pruddante di a Federazione Russa "Da Meurthe Measures per Assicurà i Drittijiet è Proteczione di l'Interessi di Cunsigliuli Minori di a Federazione Russa".
  6. Decretu di u presidente di a Federazione Russa "À u cummissariu per i diritti di u zitellu".
  7. U Decretu di u Prisidenti di a Federazione Russa "nantu à l'Estrategia Nazionale d'Accionu per i zitelli per 2012-2017".
  8. Risoluzione di u Guvernu di a Federazione Russa "In u rapportu statali nantu à a situazione di i zitelli è e famìglie cù i zitelli in a Federazione Russa".
  9. Resolució di u Guvernu di a Federazione Russa "À u Cunsigliu di u Guvernu di a Federazione Russa nantu à questi di tutela in a sfera suciale", etc.

Dritti di u zitellu in a famiglia in Ucraina

In Ucraina, i diritti di u zitellu ùn anu micca legispenna specifica, sò riflessi è prutetti per articuli separati in a Famiglia, Codici Civili è Criminals, in Art. 52 di a Custituzione, in quantu e Le Laws: "A prevenzione di a Violenza Domestica", "Da a Proteczione di a zitella", "In u travagliu suciale cù i zitelli è i ghjovani".

L'articulu presenta a lista principali di atti normattivi è leei legislativivi à a designazione è u rispettu di i diritti di u zitellu in a famiglia. Hè statu chì u dirittu basicu di i zitelli minuri hè di vive è di riunione in a famiglia. Hè necessariu per u sviluppu mudernu, tutale personali è sociali di ogni zitellu, perchè sta cundizione di a vita hè a più impurtante senza esaguerazioni. In questu questu, l' adopzione hè priorita nantu à l'altri forme custodiale di l'orfani à a famiglia . I figlioli anu u dirittu di pussibile infurmazioni è di sapè tuttu di i genitori biologici è ancu per cumunicà cù i so parenti, solu da a necessità di preservà u sicretu di l'adopzione.

Sicondu atti normattivi, i genitori hanu obligatu à piglià a cura di a salute, l'educazione, u sviluppu tutale è u sustegnu materiali di i zitelli. A violazione di i dritti di u dirittu di u zitellu in a famiglia pò cumporte à a rinuncia di i zitelli è a privazione o restrizzione di i prublemi parenti in relazione à elli in i tribunali. A so misura hè designatu per prutege i diritti di u zitellu in a famiglia.

I dritti di l'impresa di u zitellu in a famiglia sò u dirittu inalienatu per riceve u cuntenutu tutale di i genitori. Per elli, à u passu, questu hè un impuru indispuntabile. S'ellu unu di i genitori ùn allora ùn sò micca attribuitu fondi per u mantenimentu di u zitellu, sò culligatu in u judicial, obbligatori. In u casu quandu ùn anu micca capacità per furnisce u zitellu, u minore hà u dirittu di culligà a mannazione da un fratello / u soru avventu adulti è capace.

A pruprietà di u zitellu hè un beleali è immubili, chì hè passatu per ellu cù l'eredi, cum'è rigalu, o cumprate per i so rimbursi, è ancu l'ingudu da u so usu, e cose, cuntributi in u cuntribuzione, dividendi da elle, etc.

U zitellu hè ancu pruprietariu di a so attività suprarenza o intellettuale, cum'è una scholarship, chì ellu hà u dirittu di disposti indipindente da l'età di 14 anni.

I dritti di i zitelli in famiglia di sustegnu sò tutte e coherente cù i diritti di u zitellu sottu tutela o custodia. Anu retti ancu i diritti à qualsiasi pruprietà pertendu di elli, pensone, pensioni, pagamenti suciali è cusì.