E règule di u jocu "Mafia" cù carte - tutti i caratteri

U ghjuntu psicologicu "Mafia" hè amatu di quasi tutti l'adulescenti è di certi adulti. Hè una di e migliori modi di passà u tempu per una grande cumpagnia di 7 o 15 persone. Inoltre, questa diversione cuntribuisci à a socializazione è l'adattazione di i zitelli à a squadra, per quessa hè spessu usata in i scole, campi è altre istituzioni di i zitelli.

In questu articulu avemu dettu tutti i caratteristi chì sò prisenti in u ghjocu "Mafia" cù i mapei, è dicenu i reguli basi di questu fascicula fascinante.

Quale caratteri sò quì in a mafia?

In prima, scrivemu tutti i caratteri di a "mafia" è e so possibili:

  1. Un pacìficu pacìficu hè u rolu chì a maiò parte di u ghjurnale riceve. In fatti, sta categuria ùn hà micca dirittu, fora di u votu. A notte, i sughjetti pacìfichi vanu sodinu, è in u ghjornu stessu si svegliate è pruvate à sapè quale di l'abitanti si appartenenu à u clan mafia.
  2. Un cumissariu, o un guvernatore, hè un civile chì luttà contr'à u male è prova d'espiemu a mafia. Durante u ghjornu stessu participeghja à votu à a par cù altri attori, è si svilò à a notte è capisce u status di unu di i residenti.
  3. Mafiosi sò i membri di un gruppu chì mata civili in a notte. A cumpagnia di i carusi chì facenu stu rolu hè di distrughjisce u cummissariu è altri civili pronti, ma ùn trattanu micca.
  4. U duttore hè una persona chì hà intitulatu per salute i civili. In u ghjornu, hà bisogna à avè à prevene quale di i attori di a mafia hè prova di sacrificà, è à a notte per aiutà l'abitanti selezziunatu. In questu casu, duie nuttati in una fila u duttore ùn pò micca trattà a stessa persona, è una volta in tuttu u ghjocu pudendu salvà di a morte.
  5. Mistress - un residente chì spende a notte cù u sceccu selezziunatu è cusì accunsente cù una alibi. 2 notte in una filetta pagana ùn pò micca visità u listessu residente.
  6. Maniac L'ugettu di stu ghjovanu hè di stirminate tutti i membri di u clan Mafia. A questu hè datu quì parechji opportunità chì ci sò roles di mafia in u ghjocu. Un maniacu pò assicurà senza pietà un caratteru malu è un bon caratteru, perchè deve esse chjete tandu a vittima.

E règuli di u ghjocu in a "Mafia" cù tutti i caratteri

À u principiu di u ghjocu, ogni participant riceva accettatu u cardu chì determina u so rolu di u ghjocu. Se un pianu speciale si usa a ghjucà a "mafia", i caratteri sò assicurati immediatamente nantu à i carti. Inutili, ci hè bisognu di cuncorda prima di u principiu, chì valore ogni unu di elli.

Duranti u ghjornu, i ghjurnali puderanu cunnosce micca l'altri senza sviutà i so rolli è ùn ne ùn mostranu i so cartoni à qualcunu. Quandu u postu annunziu chì a ghjurnata ha vinutu, tutti i svantaghji cercanu l'ochji o ponu atticciate maschere particulare. Avanzate nantu à u cumandimu di u capimacheranu, quelli di l'altri caratteri addriviglianti. In a maiò parte di i casi, u primu ghjocu di a mafia, è in seguitu - tutti i caratteri supplementari.

Ogni riittore duranti u svegliu eletta u participante chì ellu trattà, verificà o tumbà. À u listessu tempu, membri di u clan mafia facenu cusì cun accordu.

A mane, l'anzianu prevene ciò chì successu à a notte, dopu à u quali a votazione principia. Sicondu u numeru di carichi, parechji suspettati sò scelti, unu di quale hè esercitu cum'è un risultatu. Questu player hè eliminatu da u ghjocu, chì avà hà dimustratu a so carta per tutti.

Allora, ghjornu dopu ghjornu, u nùmeru di participanti hè sempre in decadenza. In cunziguenza, u squadra di civili o mafia vincenu, secondu quelli chì si puderanu cumprà l'aiutu.

Inoltre, avemu suggeratu chì si ricercheghjanu cù e règule di un ghjucatu è faciule per una cumpagnia di amici - OOE.