St'autore autoritariu di l'educazione

Comu regula, u struitu autoritaricu di l'educazione famigliali ùn hè micca assai cálido. Ci hè carattarizatu da a preminenza di u tipu di cumunicazione "parent-child". Tuttu chjaru senza escezione, e decisione sò fatta da l'adulti (paisani) chì crèdenu chì u so zitellu devenu sempre è sempre à obey.

Attribuzioni di st'autore autoritario

  1. Cù l'educazione auturità, i genitori praticamente micca esce micca i so figlioli l'amore per elli. Per quessa, da u spessu, parechjevete chì sò un pocu sguassatu di i so fora.
  2. I parechji constantemente date i ordini è indicanu ciò è cumu fà, mentri ùn ci hè spaziu per un cumprumissu.
  3. In una famiglia duva u stilu autoritaricu di a crescente, a qualità cum'è l'ubbidenza, seguenu tradizioni è rispettu sò apprezzati in particular.
  4. I reguli ùn sò micca discussatu. Hè cresce in generale chì l'adulti sò in ogni cosa, cusì bellu spessu disubbidenza hè punitu da mezu fisicu.
  5. I parechji sempre limitate a so indipendenza, senza nunda quale u bisognu di piglià a so parolla. À u listessu tempu tuttu hè accumpagnatu di cuntrollu cuntrariu strettu.
  6. I zitelli, perchè stanu à sente oghje sempre ordine, diventenu sussegwentamenti micca di iniziatore. In u stessu tempu, i genitori autoritariani ùn cresce una indipendenza inghjustificata da elli com'è u risultatu di a criazione di i so figlioli. U zitellu, per turnu, sò più pasivi, postu chì tutti i so azzioni sò ridduciuti per à cumprà i prublemi di u genitori.

I disgrazia di u stilu autoritariu di l'educazione

L'urdettu autoritaricu di l'educazione famigliali pare pare parechji miseria per i zitelli. Dunque, già in addezia, hè per causa di quellu chì i cuntruggi constantemente arise. Ddi amici chì anu più attivu accumincianu a ribbillu solu è ùn vulete micca esse realizatu l'assignimenti parenti. In u risultatu, i zitelli saranu più aggressivi, è spessu abbandunate micca u babbu di u parente.

Statistiche confirmanu chì i picciotti di e famiglia sò più propensi à a violenza. Sò sò inseguri in elli stessi, sottuposti risposte, è u livellu di l'autoestimu hè abbastanza bassa. Comu u risultatu, tutti l'odi è l'ingerimentu sò traditu di l'altri.

Tali relazioni escludiscenu micca a presenza di intimità spirituale trà i genitori è i zitelli. In e famìglie chjamatu ùn ci hè micca appenditu mutuale, chì ultimamente porta à u sviluppu di vigilenza versu tutti l'altri.

Dunque, in u prucessu di l'educazione, hè assai impurtante per dà à u zitellu a libertà d'accionamentu. Tuttavia, questu ùn significa micca chì si devi esse sola à ellu stessu.