"L'omu più sicuru in u munnu-2015" hè ricunnisciutu da David Beckham

Handsome David Beckham hè ricunnisciutu da a rivista americana U populu com l'omu più sicuru in u nostru pianeta. L'anzianu capitanu di a squadra nazziunali inglese hà sguassatu da u pedestal l'attore d'ultime anniversariu l'agenti Chris Hemsworth.

A photo di l'ex-cumpagnu di football hè stata amenda cù un edizzioni specialu.

Perchè Davìdiu?

Cù u risultatu di a lista di simboli di u sessu da i persone chì pudete discutà. Ùn hè supportatu da e dati statìstichi è analitici, ma hè compilatu solu nantu à a basa di e preferenze di i editori di u journal influente.

Cumminciavanu nantu à a so scelta, dicenu chì i scale eranu davanti à favori di Beckham per a so fama di u mondu, devozione à a so mòglia è cura di i so figlioli.

A riazione di u stessu stessu

David aghjunziò l'autori di u qualificatu per l'onore è modestiamente nota chì ancu s'ellu piace a ghjente di vistimenti belli, ùn ùn hè micca cunsideratu degnu di stu titulu.

L'sportista addivintò di cori apertu è un pocu sicuru, dicendu chì ellu ùn si senti micca à esse una persona attraente. Hà admessu chì i figlioli, intesu di a nutizia, rirennu. I picciotti eranu surprised chì u so babbu puderia piglià stu titulu.

Leghje ancu

Quale altru?

In i primi i più sèculi di l'annu 2015, solu i Beckham, eranu: pop singer americanu Justin Timberlake, Reed Scott da a seria "Vice President", l'attore britànnicu Idris Elba, stella di a serie "L'Stranger" Sam Hewan, Justin Thero, spusatu da Jennifer Aniston, L'atturmente britannicu Charlie Hannem, apertu gay Jussi Smollett, nominee Oscar Jake Gyllenhaal, u musicista americanu Nick Jonas.