E roba classica

Classics - un signu di aristocrazia è elegance. In ogni momentu, u stilu classicu hè universale. E ancu se u vostru vestitariu hè mantinutu à u minimu, e cose averebbe necessà in u questu classicu. Hè sughjetti particularmente micca solu in a vita di a righjoni ordinariu. Quasi in ogni eventu o di vacanze, u classicu classicu di vestiti ùn ti devi micca, finu à ùn avè ottinutu à un carnaval o una festa cun un codi di vestitu strettu.

Clàssici di e donne

In generale, l'estilu classicu pò esse deskrittatu solu in trè persone:

U modu classicu di vestiti per a donna hè, in a maiò parte di i casi, vestiti, vestiti, blusas e pantres di cut simetricu cù un minimu numaru di darts, cut-outs è elementi di decoru.

U scopu principale di u vestitu classicu di e donne ùn hè micca l'espressione di a sessualità, ma l'enfasi di a feminità. Da quì a restrizzioni nantu à a larga di faldi è vistiti. Ultra mini è maxi ùn si sò sottu e caratteristiche di u classicu. Linna finita tra a cummerciale è classicu di a ropa per a donna. Invece, l'ultime permette una certa lealtà in a gravità di u schema di u culore è di culori. Spécialmente quandu significate tradiziunale vistite di e zitelli. Eccu una certa nota di u romanticismu hè accettata: vestiti è faldidi cù assai darts, a presenza di dritti, borse è altre elementi di vestiti. U schema di culori sò qualchi suprana chì in u vestitu per e donne matura. Ancu s'ellu ùn sò sempre in u tela monofilica in pastel, o tessuti cù stampi à fine in u primu pianu. U modu classicu di vestiti per i zitelli hè a licenza di erotica, cumplette di l'imaghjini è rinfrescante in armunia cù e fervente addizzioni in a forma di cumpricazioni brillanti è ornamenti.

Marches di vistimenti classic

  1. Trà i più famusi marchi di roba classica in u mondu, u primu locu hè occupatu da a Chanel casa fundamentali. Era Mademoiselle Coco chì in un certu tempu crea un standard di stile classico. Cù a so manu lumetta, donne è donne in tutta l'Europa, è dopu à tuttu u munnu, cuminciaru a vede vistimenti di moda, chì sò più chjamati classichi. L'indimentu di a donna classica di Chanel implica a creazione d'una figura china di naturalità è eleganza, micca solu in a ropa, ma ancu in cumpagnie, capelli, scarpi è accessori. Hè vale a dì chì i diseggiani di Chanel cunzidenu a qualità di tessili, a so natura è piacevule à u toccu, l'elementu più impurtante per creazione roba di donna. E capestuni moddi è ghjunti sò sempre pertinenti è eterni, cum'è l'spiritu di genius mademoiselle.
  2. Una di e più stradianti di a vistura classica - Hugo Boss - implica un stile cun aghjurnatu di qualchi impregnazioni maschili in i disfunuti femminili. Questu classicu hè più piace cum'è cummerciale, anche si menu riguardu à termine di restrizioni à a larga di faldes, di lizzi di capelli è di calzini. In più di e femine classice, ligatu à u fondu à u fondu, i pantaloni, a marca Hugo Boss pruponi troppu sposti, è ghjustu ghjustu ghjustu in cumpunimentu cun una chaqueta, golf classico o una brusa.
  3. A marca italiana D'Avenenza hà diventatu pupularità in Auropa à causa di a qualità perfetta di a compositura di tela. In cumbinazioni cù e linija di u cuteddu di u vestitu di a donna, a meticulosità in a selezzione di materiale hà risultatu a marca à l'altura di a moda italiana.

Moderna robba classic

Da a moda di u classicu ùn sia fora. Questu hè un fattu ben distinto. Ma mancu a tendenza di moda in i vestiti eleganti classici sò diretti à u sviluppu di cutsu più còmicu, creazione di tessili di qualità maiò. A tecnulugia di l'alta tecnulugia di i materiali naturali permette à i diseggiani nantu à tutti e novi posibilitate per incoderà taglicini classifiche in vestiti cunviviali ogni ghjornu di manera cusì moderna è elegante. Di sicuru, u rè di i classichi hè neru. Ma moda di vestiti classici sò issa pinzati in culori cale cali: terracotta, aranciu.

Qualunque sia a donna porta, u so stile hè a so "carta di visita". U gustu classicu di vestitori crea a so imatge chì denomina l'essenza femminile senza l'excarbu è l'embellishment. Per esse vistutu di i classichi hè di esse una donna cì centu per centu.