Pasqua di Pasqua - una storia per i zitelli

Tutti l'adulti, à qualchì parte sapè per chì i cristiani celebrenu a Pasqua. Ma i zitelli, anchi cultivate, ùn sò micca sempre bè chì cunniscenze. Per cumpielu l'intrattenimentu in l'educazione spirituali di a generazione ghjovira, hè necessariu di cuntà a storia di a Pasqua di una età d'età in un cuntestu chì pò cumprenderà à i zitelli.

Cosa si celebrà a Pasqua?

Per esse i zitelli per esse diventate è cumprende a storia di a festa di Pasqua, unu deve dite chì Ghjesù, di quale ellu hà presenti chì digià intesu, hè statu crucifissu per noi, per i nostri peccati umani, da persu. Ma sparti tuttu, hà risuscitatu novu, è per questa causa u ghjornu chì celebremu una festa forte, è chjamatu Sunday.

Fate assai interessante per i zitelli hè a storia di a celebrazione di a Pasqua, induve palesantu necessariu di dicerà cumu, dopu avè sapè à u risuscitatu Jesus, Maria Magdalena ghjunghjia per andà in l'esercitu Tiberiu, rignanti di u mandamentu, chì dà un oghje di gallina cum'è rigalu per cumunicà a bona nova.

A donna chjamò: "È Ghjesù hè risuscitatu", à quale l'Imperu, chì s'hè riurdatu, rispose: "Pè quellu, oghje sarà rouge, in casu di chistu!". E dopu l'ovu hà dittu un culore rossu rossu. In surprisa, u reguli hà dettu: "Verily, Hè risurtu!", È da tandu sti dui frasi hè statu salutatu da e persone di l'altri in Pasqua, ricordendu u miraculu di a risurrezzione.

Tradizioni di Cristiani in Pasqua

In più di a storia di a Pasqua nantu à a risurrezzione di Ghjesù, i tradizioni practicati per cristiani chì creanu seranu instructivu per i zitelli. U principalu hè un rapidu, durante quandu 40 ghjorni persone manghjianu modesti, senza cagiunhe, latti, ova è pesci. Questu hè u postu più longu è difficultu di l'annu.

In più di e restrizioni in a dieta, credevuli dumannà à Diu per u pirdunu, rimbursà, cum'è sviluppu atti caritati. È solu dopu à u serviziu nantu à u dicenniu ghjornu, quandu u prete discrive: "Cristu hè risurtu!" Hè permessa di principià u manghjà.

Dopu un postu longu , i tavule per e vacanze sò rivolusi cù ogni tipu di cusiti, cumpresi torte di Pasqua è olii, chì sò customu dipince chì l'ovu di ghjuvanu blushed in manu di l'imperatore.