Chì hè a famiglia per u zitellu?

A famiglia, secondu i canoni, deve esse un rollu importante in u sviluppu di u zitellu. In ogni casu, in pratica, luntanu di tutte e famìglie, i figlioli ricevenu e cunnizzioni necessarii per u sviluppu fisicu, mentale è espirituali. Questu ùn tocca micca solu i famiglie ricunnisciuti per esse prufessiunale. A famiglia, perciata da l'adulti cum'è bona, ùn pò micca cum'è l'ochji di u zitellu. Quantu si u zitellu u sensu di u zitellu è di i prublemi chì anu in l'educazione di i zitelli oggi, avemu avertitu più.

Un ziteddu precisa una famiglia?

Sicondu a Cunvenzione Naziunale di i Dritti di u zitellu, ogni zitellu hà u dirittu à una famiglia. A famiglia hè obligata di creà per u ziteddu tutti i cundizioni per u sviluppu di e so capacità, per assicurà e so bisogni, per rispittà l'opinione è di micca esse ellu à u sfruttamentu è a discriminazione.

In e famiglie disfuncionale, i zitelli ùn sò micca avutu l'oppurtunità di esercitu i so diritti. Ùn sò micca tutti l'uppurtunità per un sviluppu propiu ricivutu da i zitelli chì vivenu in famiglie parenti, in u quellu chì restanu duverà prestu più attente à u sustegnu finanziariu per u zitellu.

Ci hè ancu chì in famiglie ancu u ziteddu ùn anu micca ricevutu un sviluppu intellettuale cumplicatu.

L'educazione autoritariu è a vigilanza cuntinua ùn anu micca u migliu impattu in u sviluppu di u zitellu in a famiglia. Se u zitellu hè di natura un capu, ellu fermamenti contru à questu, è u risultu sarà a so nerva, l'ansietà, l'ochju dubbitu è ​​cusì. Se u cuntrollu cuntinuu hè spressu in una hyperope, u zitellu, incapaci di decisione per l'indipendenza è di capì ciò chì succede à ellu, si sviluppau vulgari, capriccioso è dipindenti di i so genitori.

In una famiglia prussiana, a cumunicazione cù u zitellu ùn pò micca esse à u livellu propriu. I paisani, in virtù di u so travagliu o a so educazione, ùn paganu micca stu aspettu di l'attenzione, guasi u ghjornu di u zitellu. Per una parte, u zitellu hà a pussibilità di sviluppà l'imaginazione è l'intelligenza di u mondu, ma, invece, crede cun u sensu chì ùn era micca amatu. Puderia diventà alluntanatu è indifferenti à e manifestazioni di l'emozioni in altri pòpuli.

In certu tempu i genitori, mentri di i so zitelli à u giardinu è à a scola, scrivite nantu à e numerosi mugli è sizzioni. Per una banda, hè bonu per u sviluppu di u zitellu, ma hè impussibili cumprà u so tempu. Per ellu crescenu cum'è una persona armosa, hè impurtante per ellu di passà u tempu cù i so genitori in ghjocu cungliu, a classi è a cumunicazione simplici. In i circles, i jardini è a scola, u zitellu ùn saria micca pussibule di furnisce l'assistenza parintiali è u supportu.

L'influenza di a famiglia nantu à u sviluppu di u zitellu

L'impurtanza di a famiglia in a vita di u zitellu hè colosale: a famiglia atti com'è istituzione per a socializazione di u zitellu. À questu sensu, i genitori necessanu avè avutu l'appiccicatu à l'educazione di i so figlioli. I prublemi di a criazione di i zitelli affruntati in e famiglie muderni causanu assai debati da parte di educatori è psiculogi. À a listessa ora, ci sò uni puntu strette chì i paisani aderiscenu di manera chì tutti in a famiglia si sentenu còmpiu, è u zitellu puderia ricevi tuttu ciò chì hè necessariu per u so sviluppu.

À una età più ghjera, i genitori duranti u ghjocu deve bisognu à prisentallu à u zitellu, diridu, ma un rigorociddu cuntrollu di u cumerciu di certu azzjonijiet ùn hè micca necessariu. Hè necessariu di abbandunà u spaziu per u cunniscenze indipendenti, di compritura u zitellu di u mondu è u sviluppu di a so imaginazione.

Ùn ci vole ancu di ricurdà l'educazione estetica di i zitelli in a famiglia. Per fà acquistà u zitellu cù u mondu di i bè è spirituali avissiru i genitori. Hè impurtante micca solu per acquistà di u zitellu cù l'opari di l'altri, ma dinò per dà l'oppurtunità di pruvà a mani in mudellu, disegnu, cantu, etc.

Quandu u zitellu criscinu, hè quantu impurtante per dà l'oppurtunità di fà e so propri decisioni è sviluppà ciò chì hè interessanti per ellu. À u stessu tempu, ùn si pò micca esci di u zitellu solu cù i so prublemi è i teme. Avissi sempre bisognu è sintinu chì, si ùn avere micca successu, un adultu serà vicinu à quellu chì u sustene avà è aiutà.