Gimnasia articulatory for preschoolers

L'abilità di ripruduzzione sons hè disponibile per ogni persona di nascita. Dopu, i zitelli apprendu per aghjunghje un sonu à parolle. Se ci sò prublemi cù a precisione di a pronuncia di i paroli, a gimnasia articulata pò aiutà u zitellu. Cume à cumu cunducerà bè cù a gimnastica articulata di u zitellu è u significatu di questu, avemu da parlà più.

Chì hè a ginnastica articulchite è chì ghjè per?

E eseriti articulare sò esercizii cù u zitellu, durante quale u celu, labbra, lingua è musculari faciani sò svolti. U scopu principale di a realizazione di i classi in gimnastica articulatori hè di insignà u ziteddu i movimenti curretti di l'organi di l'apparizione articulatori. U risultatu finali di e sessioni longu hè a corretza di sonu. A gymnastica articulata ghjucà un rollu grande in a maestranza sussegente di e cumpetenze scritta per u zitellu.

Tipi di gimnastica articulatori

A gimnasia articulatoria pò esse diventata da:

Se u zitellu ùn pò micca esse realizatu indipindente u muvimentu necessariu da l'òrgani di l'apparizione articulatori, deve esse aiutatu. Pudete fà cusì cun una spatula, un dettu nedu o una cullette, risolve i labbra o a lingua per quandu.

I eseriti sò diventati ancu in dui tipi: stati è dinamichi. In dinamichi dinamichi, u muvimentu hè realizatu in tuttu u tempu d'esempiu. A statìstica suggerenu u sguardu di i labbra o a lingua in una certa pusazione per 10 à 15 seconde.

Earticulati articulati per i più giovani

Per aiutà u zitellu amparà i so sonnii di a so mamma, pò digià da i primi misi di a so vita. Ghjè per un passaghju o parlendu cù u zitellu, a mamma deve bisognu di fà l'esercizii simplici, affinchendu à u zitellu a diferenza di u sonu cun l'aiutu di l'espressioni faciale. Per esempiu, puderete esse cumu si parle di certu sonu animali. I movimenti di i labbra è a lingua si deve esse chjaru è pronunzia. Pudete ghjucà diverse ghjoculi induve i labbra è a lingua si svolgieghjani, per esempiu, imagine chì sì ghjucatu cù u zitellu nantu à u pipe è à u stessu tempu tirava i labbra cun un tubu.

A classi in una forma di ghjocu sò cummattiu cù i zitelli à 3-4 anni, secondu cumu si u zitellu riproduce u sonu. Se parra à u zitellu è dopu à quartu 4e anni ùn resta micca precisu, hè cunsigliatu per vederle à u speech therapist.

Nuances di gimnastica articulatori per i zitelli

U principali impegni per aduprà gimnastica articulatori hè sistematicu. A classe si deve esse cummossa ogni ghjornu.

Prima di principià direttamente à l'eserzii, u zitellu vole à calenderà per i labbra. L'eserciti ùn deve micca duratu più di 15 minuti. In un ghjornu, avete bisognu à fà parechji esercii.

Durante a furmazione u zitellu deve esse in una pusizione pusatu. Questu permetterà di risicà e so spalle è di rilassate i musculi di i so ghjambii, cuddà u focu annantu à l'articuli articulati. U zitellu deve vede bè l'espressioni faciale è l'articulazione di un adultu. Inoltre, hà bisogna avè i so labillosi è a lingua à l'ora di l'assignatura. Per fà quì, pudete aduprà un ispilatu à a manu o cuntene un studiu stessu à un grande mirroru.

Tutti l'eserciti sò più megliu prisentatu à u zitellu in una forma di ghjocu, per ch'ellu ùn ci hè micca abbattutu. Per eseguisce l'eserciti u zitellu, probabbilmente di u primu tempu ùn ponu micca, per quessa hè necessariu esse riservatu di pacienza.

Eserciti per gimnastica articulata per i zitelli

  1. "Diploma". Fate à u zitellu per apre a bocca aperta è dicenu: "jaaaarko", è da quì, cù i labbra più compressi, dicenu: "chjappi".
  2. "Brush your teeth". Fate chì u zitellu, dopu avè spartutu i labbra, suttili, si cuntene a lingua in l'internu di i bassu, è di seguità i denti superi, cumu si sguardi.
  3. A Tromba. Dichje i vostri denti, duvete stretchè u to labellu in fronte, cum'è in ghjornu à u pipe.
  4. "Pudemu u tettu." Amanduli i so labbra in un sonnu, ùn chjuderaghju i so denti, avemu bisognu di u punta di a lingua nantu à u celu.
  5. "Saltate nantu à un cavallu". Tire di i labbra cun un tubu cù a lingua.
  6. "Turchia". Un lagnu rilassatu rapidamenti impunite nantu à u lipu superiore, imitannu i sona di un gallinacciu.
  7. "U globu". Fate à u zitellu s'infiltra è poi spegne e pieni.