"Liquid stones" nantu à e unghie

Imitazione di i braccialetti brillanti cù una superficie cunvexe è caratteri brillanti annantu à l'unghjunghjini - oghje chì un manicurare hè cunsideratu cumu quellu di u skill è u lussu. E donne di a moda è e donne cun u gustu refinatu pò elite u zafriu, u turchese, u rubidettu, u malachite, l'esmeraldu o qualsiasi altre fugliale noble chì prumilla in i so dete graziosa, chì creanu una impressione indelicabile.

Manicura con "pietre liquidi" - features

Décorate cungleddi cun l'aiutu di u casting è "piedi di u liquidu" pò esse in ogni salone di bellezza, in u bastone di quale ci hè maestru altamente qualificatu di manicure.

In regula, "pietre liquidi" sò fatta nantu à i ungii di gelato dilatati. U disignu hè basatu annantu à una chaqueta francese classica in culori di pastel, cumplementata da mudelli adatti, imitannu un corpu d'oru o argentu. U pebble stessu hè u toccu finitu, pò esse posta nantu à u so dittu di ogni mano, è in tuttu.

Disegni nantu à unghie cù "pedicure liquidu" pò esse assai diversu, sopratuttu sò diversi rizzi, foglie, fiori made with the help of casting techniques. Inoltre, secondu l'idee è i preferenzi persunalizati, u culore di u guivì, u so grandore è a situazione varia. Sottualmente in i chjavi di e donne stravaganti, i roi "piedi di u liquidu" imitanu rubbi, i caratteri romantichi sò quarzidi rosa o turquoise, e donne anu una marmura o l'ambra.

Cumu fà "pedicure liquidu" nantu à unti?

Di sicuru, una manicura di luxuriu ùn hè micca prezzu, chì hè justificata da u prezzu di i materii è l'equipaggiu, è di a mancanza di u prucessu. Perchè e chjude chì avè u tempu è a vuluntà per pattene i so pensi cù una bellezza cusì, ùn hè sensu per passà in tuttu ciò chì necessariu è acquistà cù a tecnica di prughjettu di l' articule muderniu in u detaglio.

Cusì, prima di fà "pedicure liquidu" nantu à unità, avete bisognu di cumprà: lampa manicure, vitra è gel di sculture, finishing coat senza dispersione, è ancu gelli per scrive parechji culori, nclusa negra. Avete ancu bisogni - angulari è "capelli", è u lampu ultracolatu.

"Liquid stones" in unghie shorts ùn anu micca staratu cusì spectacularu, cusì idealevenze unghie. Allora, cù l'aiutu di gels o vernici konvenciali, una manicura classica francesa hè fatta. A basa hè stata fissa cù un gel di risorziu senza scatteratura, dopu à questu hè seccu in una lampa.

Da questu mumentu principià tutta a diversità. In u so unghje chjucu, chì in u futuru anu impauritu cù una "pedra liquid". Strips, rizzulidi o quarchi cosa chì sò sculpiteunu nantu à un platu uncialu da u ghjallu nìvule, neat è voluminoso. Allora u patronu hè liggeru siccatu è un pezzu hè appiicatu cù un latinu matte, chì sussiste più prestu. In u risultatu, tutte e cose acquistate un bonu culore di doratu o argentu. Eccu a tècnica di colata.

Quandu i patroni nantu à e unghje sò quì, hè ora di trattà a "petra liquidu". Utilizendu gels di parechji culori, per esempiu, rossi è negra, o verdi è gialli, u locu induv'ellu si trova a petra isulacciatu, è a manu hè posta in u lampu per un paru di minuti. Allora u sketch hè cupartu cù a vitra è i gels sculpted alternativu à intervalli di 2 minuti per secare. A fine, i disinni nantu à unghie cù una "pietra liquida" sò cuparti cun gel di risorziu è polimerizatu in a lampa per almenu 2 minuti.

Un manicu cù "pedicure liquore" fingering produces un stunning effect, è ciò chì hè più interessante, mantene e unghie per unghie tempu. Hè per quessa a so popularità hè criscenu sempre ogni ghjornu.