Leaven di pezzi per u vinu

A causa di a trasfurmazioni di zucca o zucchero di u fruttu in u vinu hè a fermentazione d'alkohol, per l'emergenza di quale hè necessaria a prisenza di certi microorganismi di levaditi (fungi). Idealmentu, nantu à a superficia di e raghji è i frutti sò levitu salvatichi, chì cuntribuiscenu à a fermentazioni à preparalli vinu. Ma spessu di sti ligumi assai ùn hè micca abbastanza o micca in tuttu. Questa succègiu dopu una longa tempura torrenza, chì simponi solu lavati da a superficia di u fruttu. In questu casu, u prucessu di fermentazione deve esse aiutatu da alimentà u garbu cù u levitu di vinu o fermentu chjamatu.

Pò esse cugliulatu invece di qualsiasi baccelli, più freti è frambuli è fragole, è di e vechji. Oghje emu cunsidereghja a preparazione di un entree di pezzi. U benefiziu di u metudu hè a so capacità di usalla in ogni mumentu di l'annu, senza esse ligatu à u periodu di a migliurà di parechji frutti.

U pasticcio di pappezza pò esse usatu per fà u vinu da manzili, da uva, di ciliegie o di qualchì altri baghi ​​è frutti. Hè particulari spiestà di usalla si a materia prima dispunia certu impurite è deve esse lavatu prima. Pudete prucede in modu prudente à i prucessi di l'acqua, perchè u fermentu forza di l'accuminzatori serà abbastanza per a fermentazione d'alkoħolu attivu è senza lignate salvaticu.

Cumu faci un levitu di pezzi per u vinu - una ricetta

Ingredients:

Preparazione

Preparate un principiante di uvedu per u vinu da u pezzu hè summamente semprici. A cosa principal hè di piglià un pruduttu di qualità per questa propria è nisun casu per lavà. Idealmentu, hè megliu per truvà u pezzu in casa, senza trattamentu, perchè l'analogi di a magazinu sò spessu stuffed with chemicals, è ùn puderebbe micca chjamate a bacteria di levadura necessariu in a superficia. Sì i frutti secchi cù bè ghjate à bè, questu solamente aghjustà i prucessi di fermentazione. E passeghli deve esse scuru, densu è matte. Glitter in legumi secchi hè una affirmazioni chì sò trattati cù ingredienti naturali, chì ùn hè improbabile d'utile in preparà l'accuminzaggiu.

Cumplrennu a quantità necessarii di quantità di pasi in una buttiglia steriliata previamente, l'ombliguemu cù l'acqua càlamine, aghjunghjenu u zuccheru è a trime, perchè i cristalli sò dissolute. Pudete prima calenderà l'acqua cù u zuccheru, perchè i cristalli fugliate, pìcane è pienza aghjunghje à i pani. Ceramu u buttigliu cù un sbattulu di cuttuni longhi è l'hà in un locu caldu per trè o quattru ghjorni. Un fermentu prestu per u vinu pò esse postu dopu chì ùn hè più di deci ghjorni nantu à u largu di u fretru. Dopu un pocu tempu, ùn hè solu sours è diventenu propriu impurtante per u usu in l'enoteche.

Cù quantu accuminzava di pezzi, hè necessariu aghjunghje in arriccuna per a preparazione di u pomo o di qualche vino? A quantità di levarnia chì deve esse aghjuntu à a must depends di a forza di u vinu chì vulete vene. Per piglià u vinu secaricu è semidudu, deve di piglià da un à u dos percentuale di a ferita à u cantu tutali di patata è di u vinu di postre - 2.5-3 percent. Cusì, per esempiu, se u patrimoniu duvete cinque litre, da vinu di u vinu sicuru o semu cù u vitellu necessariu di piglià 50 o 100 grammi, rispettivament. Per un pruduttu di latte di fermentu, 125-150 grammi seranu dumandati in stu casu. Cù grandi quantità di munzeddi, aghjunghje u nordu di u fermentu per u vinu.

A preparazione prelimiunale di u fermentu per u vinu da u pezzu è u so usu più in l'enoteche varnerà u riscu di fallimenti assuciati à fermentazione insuffosente o assentate à un minimu è farà u vinu finitu qualivu qualitati, perchè i materiali priziosi pò esse pigliati per un bevande lavatu.