Licore Delicious made of currant

I panii di pascetti crescenu quasi ogni dacha. Sò usati in parechji ricetti, ancu in a preparazione di editi alcoolichi. Oghje, vi cunsigliamu cumu preparà un licore savore da una grolina in casa.

Ricetta per licor di currant negra

Ingredients:

Preparazione

In u vetru cuntinuu, aghjunse e fugliale pruziati, aghjunse un pochi chjappi ritruvati, fate u alcool è cercate u cuntenutu apertu. Insistemu a mutazione in questu statutu circa 5-7 settimane, in un locu caldu. Dopu l'annu, u cuntenutu di u cuntinuientu sò trattati cu curaggiu attraversu una gasa è pusendu.

Avemu bisognu à fà u zuccherinu. Per fà questu, aghjunghjendu a quantità necessaria di l'acqua à una puchina, pour u zuccheru, mestisce è cocchi per uns 10 minuti, prima di u scumparà. Puderete sguassate i pratichi da u calore è di a temperatura fresca in a temperatura ambientale. A tintitura di pepini hè cunglinda cù u cane di zuccherinu è mischiertu. Allora a vanda hè spressa in buttigli, fermamente selezionatu è permessu di stallà 5 ghjorni per rinfurzà u gustu. Prima di l'usu, u licore hè un prugettu bellu.

Licor di currant on vodka

Ingredients:

Preparazione

Tutte e foglie sò lavati è disposti nantu à una siccità in secca. Prancanti sò ordenati, lavati è positi in una padedda incù le foglie. Poi fugliate l'acqua di fogghiu, fate cù una cupizza è lasciate per infuse per 12 ore. Dopu à u tempu chì passa, struisce u lìquidu, pour à u zucchulu granulatu è l'acidu citrico. Fate ferite, friddu, pour vodka e pulito in a frigorifique durante 2 ghjorni. Dopu quì, aghjustemu u licore in i buttiglii è u serveu nantu à a tavula festiva.

Licori casani di curranti negru

Ingredients:

Preparazione

Prancanti sò lavati, stati nantu à un tavulinu di tagliu adattatu è vittò a mità di una zucchina di zuccheru. Poi pouria in acqua è freschete cun u bagnadoru in puree. Dopu chì custruiscenu a gasa è fà partendu una settimana per passani, remendughjenu ogni ghjornu, è da u quartu ghjornu, vultendu in a biera 100 grammi di zuccheru.

Quandu sette ghjorni passanu, vultemu u vinu novu in una buttiglia è fegatallu segellanu cù un tinte. Fà un pirtusilu è inserisci un tubu particulari, per quale u pane tornerà in u sedimentu. Dopu à 2-3 ghjorni, aghjunghje altre 100 grammi di zuccaru è permettenu di dissolve. Prima di a preparazione finali hè ancu 3 settimane, è pudete purgà a edda in buttigli è mandà à un locu fridescu. In u risultatu, avemu da ottene un licor cù un gustu tartà, un fragante aranciu è un gustoso gustoso.

Licore di currant e racini

Ingredients:

Preparazione

Per aghjurnà u prucessu di isulanu u zuccu, piglià i ghjiru chì passa e uva e grosu negru in u spruceriu. Dopu quì, in u succu di uva, caldu à 30 gradi, fate in u zuccheru è purpii in u zucchero. U mischju resultanti hè spartu in cunti di vetru è hè partitu pè a fermentazione per 7-10 ghjorni. Quandu a fermentazione hè questu, u filtru di licoru, trasmissu una capa di lana di cuttuni, aghjunghje vodka è vende in buttigli di vetro. Pettitoghji cù tappelli è guardate in un locu friddu è scuru in una pusizione horizontali.