Libri chì facenu pensà

"Tanti libri, è cusì pocu tempu" - quelli chì ùn puderanu micca imagine un ghjornu senza un libru, vedi una parte di elle in questa frasa. In u mondu di u libru, pudete truvà risponde per e molti questi chì preoccupa l'ànima. Ci sò libri chì facenu pensate, chì sò una certa lumera, aiutanu à aiutà à vede u mondu cù altri ochji, per ricunquà i vostri valori è i guidetà di vita.

Lista di libbra ca fate pensate

  1. "U Catcher in the Rye", J. Salinger . Questu travagliu aiuta à u vostru lettore cum capisce per quale si vale à vintu è di purtàlla. U libru vi rende un giovane da New York, chì ghjè in ogni ghjornu cunfundendu l'ipocrisia, a falsità umana.
  2. " L'Imperu di l'Angeli", B. Verber . Un pocu di una storia fantastica in quale, dopu à a so morte, l'eroi diventa u angelo guardià di e trè personalità, accumpagnatu tutte a so vita.
  3. "A Seagull named Jonathan Livingston", R. Bach . Jonathan hè una ghioggia, ma era cusì cusì chì una banda anu livatu da ellu. E, anche u sensu di amarezza spirituale, ùn ùn focu nentru à i falli, ma eletta una libertà è una vita sana di aventures.
  4. "Preferiraghju a vita," T. Cohen . Da u fattu chì Jeremy rifiutò a sècutu mità, hà decisu di suicidallu. In più, dopu à 2 anni, si svilò cù a stessa zitella amata in u stessu lettu è ùn sospetteghja micca chì u liceu è pruvà l'universu ci dà.
  5. "L'Alchimista", P. Coelho . Ci sò tanti verità simplici in una piccula travagliu. Santiago vai in un viaghju per ùn trova solu tesoru, ma ancu per capisce ciò chì hè u significatu di a vita.
  6. "100 anni di solitude", G.G. Marquez . Stu libru, chì ci fa cuncernate di a vita, hè scrittu annantu à quantu a strata di vita di ognuna di noi hè.
  7. "U stessu cunuscenza", N. Berdyaev . Quì vi trova una seria di riflessioni nantu à l'ispirazioni, a creatività, Diu, a ricerca per u significatu è di a visione non-convenzione di u mondu.
  8. "Pruvvidiu nantu à u basamento", P. Sanaev . Rispittà in a famiglia. U despotismu di l'avutra, chì perchè a mancanza di a so saviezza, hà arruvinatu a vita di parechji. A storia autobiográfica ùn hè micca stata filmata.
  9. "Fritto, verde, tomate, caffè, polustanovik", F. Flagg . Dopu avè apertu i libri, da i primi pàgine anu sdragatu da l'atmosfera di l'amore, u cumprinziuni mutuale è l'amuri. Ùn ci hè micca scelta quì per l'ipocrisia, u malu è l' aggressione .
  10. "451 gradi Fahrenheit", R. Bradbury . Unu di i meglius libri chì facenu pensà. Dopu tuttu, not only does it show how stupid the world is without books, aiuta à apre e l'ochji à i pezziali forti, quelli chì ùn sò micca meditate, sò pronti per dà a so vita per l'aiutu di tutti l'umanità.

I libri nantu à a psiculugia chì facenu pensà

  1. "Psicologia di influenza", R. Chaldini . Avete mai pensatu chì senza ùn abandone di casa, ogni unu di noi hà sottumessu manipulazione all'estiru è di i scrini di televisiò? U libru vi farà studià per riescrolleramente ciò chì sente è vede, insegni a manera di decisioni chì ùn sò micca imposti da a società è di u pensamentu stereoti.
  2. "Cumu ùn ferma preoccupatu è principià una vita", D. Carnegie . Un connotaturu di rilazioni umani risposta à tutte e questions related to life problems, failures, a ricerca per ellu stessu, u scupertu di u potenzale internu è i primi passi versu a vera vita.
  3. "Omi da Mars, donne da Venere", J. Gray . Un libru chì pensanu à pensà per quessa chì hè qualchì volte per fà cumprà u sessu oppostu. U psicologu di a famiglia americana responderà tutte e dumande chì si sorgienu, aiutendu à aiutà à rinfurzà a vostra rilazioni cù u vostru amatu.
  4. "Psicologia di i menti", P. Ekman . Ogni sfera di a vita umana, un modu o un altru, hè permeatu cù insincerità. True, i microscpiani sò capaci di dà a duplicità, senza circumani di u situ sociale di u mententi.